Pregled bibliografske jedinice broj: 606694
RAZLIKE IZMEĐU DJEVOJČICA I DJEČAKA U IZVOĐENJU PLESNE STRUKTURE POSKOČICE
RAZLIKE IZMEĐU DJEVOJČICA I DJEČAKA U IZVOĐENJU PLESNE STRUKTURE POSKOČICE // ZBORNIK RADOVA 1. MEĐUNARODNE KONFERENCIJE SUVREMENA KINEZIOLOGIJA
Split, 2006. str. 151-154 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 606694 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
RAZLIKE IZMEĐU DJEVOJČICA I DJEČAKA U IZVOĐENJU PLESNE STRUKTURE POSKOČICE
(GENDER DIFFERENCES IN PERFORMING POSKOČICA DANCE STRUCTURES)
Autori
Miletić, Alen
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
ZBORNIK RADOVA 1. MEĐUNARODNE KONFERENCIJE SUVREMENA KINEZIOLOGIJA
/ - Split, 2006, 151-154
Skup
Proceedings of the lst International Conference Contemporary Kinesiology
Mjesto i datum
Kupres, Bosna i Hercegovina, 16.09.2006. - 17.09.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
motoričko učenje; metrijske karakteristike; plesna koreografija
(motor learning; metric characteristics; dance choreography)
Sažetak
Plesna koreografija (Poskočica iz Dubrovačkog primorja) istraživana je s ciljem konstrukcije i validacije miernog instrumenta te utvrđivanju razlika izrnedu djevojčica i dječaka u usvajanju plesnih znanja. Tri nezavisna suca procijenila su izvedbu plesne koreografije (na skali od 0 do 16), na uzorku od 128 učenika podijeljenih na četiri subuzorka po dobi i spolu. Prema analiziranim rezultatima, koreografija Poskočice ima zadovoljavajuče metriiske karakteristike te je primjenjiva u nastavi TZK u svrhu tranzitivnih provjeravanja nastavne cjeline plesnih struktura te u svrhu pravilne homogenizacije grupa. Analizom varijance utvrđene su značajne razlike u usvajanju plesnih znanja izmedu dječaka i djevojčica u petim i sedmim razredima osnovne škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija