Pregled bibliografske jedinice broj: 606298
Digitalna kultura učenika na početku primarnog obrazovanja
Digitalna kultura učenika na početku primarnog obrazovanja // Pedagogija i kultura. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje i kurikulum / Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 79-87 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 606298 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalna kultura učenika na početku primarnog obrazovanja
(Students' Digital Culture at the Beginning of Elementary Education)
Autori
Kostović-Vranješ, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagogija i kultura. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje i kurikulum
/ Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012, 79-87
ISBN
978-953-99167-6-1
Skup
Drugi kongres pedagoga Hrvatske
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 24.09.2012. - 26.09.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
digitalna kultura; digitalne tehnologije; nastava; primarno obrazovanje; Priroda i
(digital culture; digital technology; teaching; elementary education; science)
Sažetak
Suvremeno tehnološko okruţenje uvjetuje spontani razvoj djeţje digitalne kulture, kao novog vida opše kulture, zbog ţega danas postoje opreţna mišljenja o ulozi suvremenih digitalnih tehnologija na razvoj djece i mladih. S jedne strane istiţe se pozitivna uloga digitalnih tehnologija na rad i uţenje, a s druge strane upozorava se na opasnost od stvaranja globalne popularne kulture, a time i uništenja kulturne raznolikosti. Digitalne tehnologije danas ţine sastavni dio svakodnevnog ţivota, one omogušuju ukljuţenje u interakciju s golemim digitalnim svemirom koji nadilazi obitelj i lokalnu zajednicu pa se nikako ne smiju smatrati opasnoššu, veš ih treba iskoristiti u odrţavanju kulturne raznolikosti i jaţanju svake kulturne zajednice. Stoga je cilj ovoga rada uputiti na vaţnost djeţje digitalne kulture kao novonastaloga društvenog fenomena te uputiti u naţine na koje uţitelji razredne nastave mogu djelovati na poţetku primarnog obrazovanja u sklopu svojega nastavnog rada, posebice u nastavi Prirode i društva, na pravilno razvijanje djeţje digitalne kulture.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija