Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 606298

Digitalna kultura učenika na početku primarnog obrazovanja


Kostović-Vranješ, Vesna
Digitalna kultura učenika na početku primarnog obrazovanja // Pedagogija i kultura. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje i kurikulum / Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 79-87 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 606298 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Digitalna kultura učenika na početku primarnog obrazovanja
(Students' Digital Culture at the Beginning of Elementary Education)

Autori
Kostović-Vranješ, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pedagogija i kultura. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje i kurikulum / Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012, 79-87

ISBN
978-953-99167-6-1

Skup
Drugi kongres pedagoga Hrvatske

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 24.09.2012. - 26.09.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
digitalna kultura; digitalne tehnologije; nastava; primarno obrazovanje; Priroda i
(digital culture; digital technology; teaching; elementary education; science)

Sažetak
Suvremeno tehnološko okruţenje uvjetuje spontani razvoj djeţje digitalne kulture, kao novog vida opše kulture, zbog ţega danas postoje opreţna mišljenja o ulozi suvremenih digitalnih tehnologija na razvoj djece i mladih. S jedne strane istiţe se pozitivna uloga digitalnih tehnologija na rad i uţenje, a s druge strane upozorava se na opasnost od stvaranja globalne popularne kulture, a time i uništenja kulturne raznolikosti. Digitalne tehnologije danas ţine sastavni dio svakodnevnog ţivota, one omogušuju ukljuţenje u interakciju s golemim digitalnim svemirom koji nadilazi obitelj i lokalnu zajednicu pa se nikako ne smiju smatrati opasnoššu, veš ih treba iskoristiti u odrţavanju kulturne raznolikosti i jaţanju svake kulturne zajednice. Stoga je cilj ovoga rada uputiti na vaţnost djeţje digitalne kulture kao novonastaloga društvenog fenomena te uputiti u naţine na koje uţitelji razredne nastave mogu djelovati na poţetku primarnog obrazovanja u sklopu svojega nastavnog rada, posebice u nastavi Prirode i društva, na pravilno razvijanje djeţje digitalne kulture.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Vesna Kostović-Vranješ (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kostović-Vranješ, Vesna
Digitalna kultura učenika na početku primarnog obrazovanja // Pedagogija i kultura. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje i kurikulum / Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 79-87 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Kostović-Vranješ, V. (2012) Digitalna kultura učenika na početku primarnog obrazovanja. U: Ljubetić, M. & Zrilić, S. (ur.)Pedagogija i kultura. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje i kurikulum.
@article{article, author = {Kostovi\'{c}-Vranje\v{s}, Vesna}, year = {2012}, pages = {79-87}, keywords = {digitalna kultura, digitalne tehnologije, nastava, primarno obrazovanje, Priroda i}, isbn = {978-953-99167-6-1}, title = {Digitalna kultura u\v{c}enika na po\v{c}etku primarnog obrazovanja}, keyword = {digitalna kultura, digitalne tehnologije, nastava, primarno obrazovanje, Priroda i}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kostovi\'{c}-Vranje\v{s}, Vesna}, year = {2012}, pages = {79-87}, keywords = {digital culture, digital technology, teaching, elementary education, science}, isbn = {978-953-99167-6-1}, title = {Students' Digital Culture at the Beginning of Elementary Education}, keyword = {digital culture, digital technology, teaching, elementary education, science}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font