Pregled bibliografske jedinice broj: 606178
Kurikularni pristup obrazovanjeu - polazište oblikovanju nastave
Kurikularni pristup obrazovanjeu - polazište oblikovanju nastave // Izvođenje nastave i ishodi učenja / Vulić Prtorić, Anita ; Kranželić, Valentina ; Fajdeitć, Andrea (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, 2012. str. 45-76
CROSBI ID: 606178 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kurikularni pristup obrazovanjeu - polazište oblikovanju nastave
(Curriculum approach towards education)
Autori
Lončar, Vicković, Sanja ; Kiš Glavaš, Lelia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Izvođenje nastave i ishodi učenja
Urednik/ci
Vulić Prtorić, Anita ; Kranželić, Valentina ; Fajdeitć, Andrea
Izdavač
Sveučilište u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2012
Raspon stranica
45-76
ISBN
978-953-6002-58-0 4
Ključne riječi
kurikularni pristup, obrazovanje, visokoškolsko obrazovanje, studenti s invaliditetom
(curriculum approach, higher education, students with disabilities)
Sažetak
U ovom poglavlju govori se o kompetencijama, ishodima učenja. Nadaljem govori se o vezi ishoda učenja, kompetencija i kvalifikacija te se definiraju ishodi učenja. Autori pojašnjavaju što su društveno prihvatljive razine postignuća studenata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija