Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 606178

Kurikularni pristup obrazovanjeu - polazište oblikovanju nastave


Lončar, Vicković, Sanja; Kiš Glavaš, Lelia
Kurikularni pristup obrazovanjeu - polazište oblikovanju nastave // Izvođenje nastave i ishodi učenja / Vulić Prtorić, Anita ; Kranželić, Valentina ; Fajdeitć, Andrea (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, 2012. str. 45-76


CROSBI ID: 606178 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kurikularni pristup obrazovanjeu - polazište oblikovanju nastave
(Curriculum approach towards education)

Autori
Lončar, Vicković, Sanja ; Kiš Glavaš, Lelia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Izvođenje nastave i ishodi učenja

Urednik/ci
Vulić Prtorić, Anita ; Kranželić, Valentina ; Fajdeitć, Andrea

Izdavač
Sveučilište u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2012

Raspon stranica
45-76

ISBN
978-953-6002-58-0 4

Ključne riječi
kurikularni pristup, obrazovanje, visokoškolsko obrazovanje, studenti s invaliditetom
(curriculum approach, higher education, students with disabilities)

Sažetak
U ovom poglavlju govori se o kompetencijama, ishodima učenja. Nadaljem govori se o vezi ishoda učenja, kompetencija i kvalifikacija te se definiraju ishodi učenja. Autori pojašnjavaju što su društveno prihvatljive razine postignuća studenata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Lelia Kiš-Glavaš (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Lončar, Vicković, Sanja; Kiš Glavaš, Lelia
Kurikularni pristup obrazovanjeu - polazište oblikovanju nastave // Izvođenje nastave i ishodi učenja / Vulić Prtorić, Anita ; Kranželić, Valentina ; Fajdeitć, Andrea (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, 2012. str. 45-76
Lončar, Vicković, Sanja & Kiš Glavaš, L. (2012) Kurikularni pristup obrazovanjeu - polazište oblikovanju nastave. U: Vulić Prtorić, A., Kranželić, V. & Fajdeitć, A. (ur.) Izvođenje nastave i ishodi učenja. Zagreb, Sveučilište u Zagrebu, str. 45-76.
@inbook{inbook, author = {Ki\v{s} Glava\v{s}, Lelia}, year = {2012}, pages = {45-76}, keywords = {kurikularni pristup, obrazovanje, visoko\v{s}kolsko obrazovanje, studenti s invaliditetom}, isbn = {978-953-6002-58-0 4}, title = {Kurikularni pristup obrazovanjeu - polazi\v{s}te oblikovanju nastave}, keyword = {kurikularni pristup, obrazovanje, visoko\v{s}kolsko obrazovanje, studenti s invaliditetom}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Ki\v{s} Glava\v{s}, Lelia}, year = {2012}, pages = {45-76}, keywords = {curriculum approach, higher education, students with disabilities}, isbn = {978-953-6002-58-0 4}, title = {Curriculum approach towards education}, keyword = {curriculum approach, higher education, students with disabilities}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font