Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 605921

Pravila oglašavanja u svijetu bez pravila


Radiković, Anja
Pravila oglašavanja u svijetu bez pravila, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Veleučilište u Varaždinu, Varaždin


CROSBI ID: 605921 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pravila oglašavanja u svijetu bez pravila
(Advertising policy in a world without rules)

Autori
Radiković, Anja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Veleučilište u Varaždinu

Mjesto
Varaždin

Datum
11.09

Godina
2012

Stranica
54

Mentor
Tomiša, Mario

Ključne riječi
komunikacija ; oglas ; oglašavanje ; kreativnost
(communication ; advertisement ; advertising ; creativity)

Sažetak
Prvi primjeri oglasa pojavljuju se još u 5. stoljeću pr. n. e. To su najstariji ostaci oglašavanja, prikazani kao crteži i natpisi. Prvi oglasi u novinama zabilježeni su u 17. stoljeću, a početkom 20-ih godina 19. stoljeća javljaju se oglasi i na radiju. Dvadesetak godina kasnije snimljen je prvi oglas za TV. S pojavom Interneta krajem 20. stoljeća mijenja se komunikacija zbog njegove interaktivnosti. S time se javljaju potpuno novi, donedavno gotovo nezamislivi oblici komunikacije u oglašavanju. Usprkos tome, oglašavanje na televiziji ostaje najzastupljenije jer “pokriva” najšire mase stanovništva. Bitnu ulogu u oglašavanju imaju kreatori teksta, tzv. “copywriteri”. Ako “copywriter” ima jedinstven talent te posjeduje i razumije znanja obrađena u ovome radu, može snažno utjecati i kreirati dobre, izazovne, zanimljive i tržišno efektne oglase. Različiti ljudi različito reagiraju na iste oglašavačke poruke. Zadatak poruka u oglašavanju je da privuku, pridobe i zainteresiraju potrošača za neki proizvod ili uslugu, odnosno utječu na njegov stav i ponašanje. Kako bi to učinile moraju biti prilagođene onome kome su usmjerene.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
MZOS-128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Mrvac, Nikola, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mario Tomiša (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Radiković, Anja
Pravila oglašavanja u svijetu bez pravila, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Veleučilište u Varaždinu, Varaždin
Radiković, A. (2012) 'Pravila oglašavanja u svijetu bez pravila', diplomski rad, preddiplomski, Veleučilište u Varaždinu, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Radikovi\'{c}, Anja}, year = {2012}, pages = {54}, keywords = {komunikacija, oglas, ogla\v{s}avanje, kreativnost}, title = {Pravila ogla\v{s}avanja u svijetu bez pravila}, keyword = {komunikacija, oglas, ogla\v{s}avanje, kreativnost}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Radikovi\'{c}, Anja}, year = {2012}, pages = {54}, keywords = {communication, advertisement, advertising, creativity}, title = {Advertising policy in a world without rules}, keyword = {communication, advertisement, advertising, creativity}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font