Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 605920

Uloga vizualnog identiteta u korporativnom komuniciranju tvrtke Rasco


Patačko, Ivan
Uloga vizualnog identiteta u korporativnom komuniciranju tvrtke Rasco, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Veleučilište u Varaždinu, Varaždin


CROSBI ID: 605920 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga vizualnog identiteta u korporativnom komuniciranju tvrtke Rasco
(The role of visual identity in corporate communications in the Rasco company)

Autori
Patačko, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Veleučilište u Varaždinu

Mjesto
Varaždin

Datum
15.10

Godina
2012

Stranica
76

Mentor
Tomiša, Mario

Ključne riječi
vizualni identitet ; vizualna komunikacija ; grafički standardi
(visual identity ; visual communication ; graphic standards)

Sažetak
Neizbježni elementi i vizualne osnove života su: linija, lik, boja, tekstura, volumen, svijetlo i prostor. Nalaze se u temeljima svakog našeg kretanja i djelovanja. Značajne uvjetovanosti između tih elemenata izgrađuju realnost, svijet čovjeka i prostora te određuju način na koji će isti biti percipirani u tom svijetu. Način na koji je određena vizualna komunikacija tvrtke itekako je bitan na tržištu jer funkcionira kao prezentacija po kojoj se tvrtka razlikuje od drugih. Ta prezentacija sastoji se od vizualnog djelovanja prethodno definiranih grafičkih standarda kao što su logotip, zaštitni znak, boja, tipografska rješenja, posjetnica, obrasci za račun pa sve do izgleda transportnog vozila kojim se proizvod dostavlja na tržište. Definiranjem tih standarda tvrtka izgrađuje jedinstven identitet kojim se razlikuje od konkurencije i čini prepoznatljivom. Načinom na koji ti standardi vizualno komuniciraju, kako međusobno tako i svaki zasebno, utječe se na imidž tvrtke, brenda i proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
MZOS-128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Mrvac, Nikola, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mario Tomiša (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Patačko, Ivan
Uloga vizualnog identiteta u korporativnom komuniciranju tvrtke Rasco, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Veleučilište u Varaždinu, Varaždin
Patačko, I. (2012) 'Uloga vizualnog identiteta u korporativnom komuniciranju tvrtke Rasco', diplomski rad, preddiplomski, Veleučilište u Varaždinu, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pata\v{c}ko, Ivan}, year = {2012}, pages = {76}, keywords = {vizualni identitet, vizualna komunikacija, grafi\v{c}ki standardi}, title = {Uloga vizualnog identiteta u korporativnom komuniciranju tvrtke Rasco}, keyword = {vizualni identitet, vizualna komunikacija, grafi\v{c}ki standardi}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pata\v{c}ko, Ivan}, year = {2012}, pages = {76}, keywords = {visual identity, visual communication, graphic standards}, title = {The role of visual identity in corporate communications in the Rasco company}, keyword = {visual identity, visual communication, graphic standards}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font