Pregled bibliografske jedinice broj: 60582
Integralna metoda u mijenjanju prakse predškolskog odgoja
Integralna metoda u mijenjanju prakse predškolskog odgoja // Zbornik radova 2. stručnog i znanstvenog skupa Kvalitetno djelovati - dobro se osjećati / Babić, Nada (ur.).
Osijek: Centar za predškolski odgoj Osijek, 1999. str. 21-27 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 60582 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integralna metoda u mijenjanju prakse predškolskog odgoja
(Integral method in changing the practice of preschool education)
Autori
Žižak, Antonija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 2. stručnog i znanstvenog skupa Kvalitetno djelovati - dobro se osjećati
/ Babić, Nada - Osijek : Centar za predškolski odgoj Osijek, 1999, 21-27
Skup
Strucni i znanstveni skup : Kvalitetno djelovati - dobro se osjećati (2 ; 1999)
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 13.05.1999. - 15.05.1999
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
predškolski odgoj; integralna metoda; teorija i praksa
(preschool education; integral method; theory and practice)
Sažetak
U radu je predstavljen teorijski i praktični pridonos integralne metode u mijenjanju prakse predškolskog odgoja. Integralna je metoda definirana kao metoda kojom se na teorijskoj razini u cjelinu integriraju različite, međusobno usklađene i dopunjavajuće teorije, a na operacionalnoj razini različiti činitelji i strategije koje pridonose podizanju kvalitete odgojno-obrazovnog procesa. Ukratko je predstavljenja racionala za teorijski okvir integralne metode koji čine teorije učenja, potreba i komunikacije, a unutar humanističkog pristupa. Raspravljena je potreba i značenje torijske utemeljenosti odgojne prakse. Razvoj i primijena integralne metode odvijala se kroz znanstveno-tematsku jedinicu � Evaluacija integralne metode u radu s predškolskom djecom i njihovim roditeljima� s osnovnim ciljem izučavanja primjenjivosti i efikasnosti metode u radu s djecom predškolske dobi, njihovim roditeljima i cjelokupnim vrtićkim okruženjem. Prva razina primjene integralne metode povezuje se s edukacijom i u tom smislu poseban pridonos ove metode očituje se u podizanju standarda kvalitete stručnog usavršavanja. Druga razina primjene u ovom je radu povezana sa specifičnim područjima primjene, te unutar svakog od njih naznačen i pridonos metode unapređenju prakse predškolskog odgoja. Iskustvo u primjeni i neki rezultati znanstvene provjere efikasnosti metode ukazuju na pozitivne efekte metode u svim promatranim područjima primjene, te ukazuju na njezine velike preventivne potencijale.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013005
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Antonija Žižak
(autor)