Pregled bibliografske jedinice broj: 605279
Moguće strategije banke u poboljšanju usluga Internet bankarstva - analiza obilježja korisnika
Moguće strategije banke u poboljšanju usluga Internet bankarstva - analiza obilježja korisnika // Megatrend review, 9 (2012), 3; 305-316 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 605279 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Moguće strategije banke u poboljšanju usluga Internet bankarstva - analiza obilježja korisnika
(Possible Bank strategies in improvement of Internet banking services - analysis of users characteristics)
Autori
Primorac, Dinko ; Smoljić, Mirko ; Bogi, Nives
Izvornik
Megatrend review (1820-3159) 9
(2012), 3;
305-316
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Bankarstvo ; internet bankarstvo ; kanali distribucije ; strategija poslovanja
(Banking ; internet banking ; channels of distribution ; business strategy)
Sažetak
Bankarstvo je dinamičan sustav, te je vidljivo njegovo svakodnevno mjenjanje i prilagođavanje novim trendovima u poslovnim modelima. Razvoj i širenje novih tehnologija, posebno Interneta, doprinosi razvoju suvremenog bankarstva. Razvoj bankarskih usluga u razvijenom svijetu pokazuje težnju da se klijentu bude na raspolaganju u svakom trenutku, bez obzira gdje se nalazi. Banke uvode nove strategije u poslovanje koje teži individualnom pristupu svakom klijentu. Internet bankarstvo javlja se kao novi kanal distribucije bankarskih proizvoda i usluga, te kao novi način komunikacije između banke i njenih klijenata. Internet bankarstvo predstavlja najbrži, najekonomičniji i najefikasniji način obavljanja bankarskog poslovanja. Prednosti se ogledaju u vremenskoj i prostornoj neograničenosti, brzini obavljanja transakcija, niskoj cijeni i širokom asortimanu bankarskih proizvoda i usluga, te se ostvaruje brža interakcija sa vlastitim i potencijalnim klijentima. U radu je obuhvaćeno istraživanje koje se odnosi na obilježja i ponašanje korisnika internet bankarstva u Hrvatskoj. Istraživanje je provedeno na uzorku od 500 ispitanika, odabranih namjernim izborom, a osnovni skup (populacija) je stanovništvo Hrvatske starije od 18 godina. Rezultati istraživanja pokazuju da su korisnici dobro upoznati sa uslugom i sa prednostima koje im nudi internet bankarstvo.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb,
Sveučilište Libertas
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- IBSS - The International Bibliography of the Social Sciences
- COBBISNet
- EBSCO
- GESIS