Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 605279

Moguće strategije banke u poboljšanju usluga Internet bankarstva - analiza obilježja korisnika


Primorac, Dinko; Smoljić, Mirko; Bogi, Nives
Moguće strategije banke u poboljšanju usluga Internet bankarstva - analiza obilježja korisnika // Megatrend review, 9 (2012), 3; 305-316 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 605279 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Moguće strategije banke u poboljšanju usluga Internet bankarstva - analiza obilježja korisnika
(Possible Bank strategies in improvement of Internet banking services - analysis of users characteristics)

Autori
Primorac, Dinko ; Smoljić, Mirko ; Bogi, Nives

Izvornik
Megatrend review (1820-3159) 9 (2012), 3; 305-316

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Bankarstvo ; internet bankarstvo ; kanali distribucije ; strategija poslovanja
(Banking ; internet banking ; channels of distribution ; business strategy)

Sažetak
Bankarstvo je dinamičan sustav, te je vidljivo njegovo svakodnevno mjenjanje i prilagođavanje novim trendovima u poslovnim modelima. Razvoj i širenje novih tehnologija, posebno Interneta, doprinosi razvoju suvremenog bankarstva. Razvoj bankarskih usluga u razvijenom svijetu pokazuje težnju da se klijentu bude na raspolaganju u svakom trenutku, bez obzira gdje se nalazi. Banke uvode nove strategije u poslovanje koje teži individualnom pristupu svakom klijentu. Internet bankarstvo javlja se kao novi kanal distribucije bankarskih proizvoda i usluga, te kao novi način komunikacije između banke i njenih klijenata. Internet bankarstvo predstavlja najbrži, najekonomičniji i najefikasniji način obavljanja bankarskog poslovanja. Prednosti se ogledaju u vremenskoj i prostornoj neograničenosti, brzini obavljanja transakcija, niskoj cijeni i širokom asortimanu bankarskih proizvoda i usluga, te se ostvaruje brža interakcija sa vlastitim i potencijalnim klijentima. U radu je obuhvaćeno istraživanje koje se odnosi na obilježja i ponašanje korisnika internet bankarstva u Hrvatskoj. Istraživanje je provedeno na uzorku od 500 ispitanika, odabranih namjernim izborom, a osnovni skup (populacija) je stanovništvo Hrvatske starije od 18 godina. Rezultati istraživanja pokazuju da su korisnici dobro upoznati sa uslugom i sa prednostima koje im nudi internet bankarstvo.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb,
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Mirko Smoljić (autor)

Avatar Url Dinko Primorac (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.megatrendreview.naisbitt.edu.rs

Citiraj ovu publikaciju:

Primorac, Dinko; Smoljić, Mirko; Bogi, Nives
Moguće strategije banke u poboljšanju usluga Internet bankarstva - analiza obilježja korisnika // Megatrend review, 9 (2012), 3; 305-316 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Primorac, D., Smoljić, M. & Bogi, N. (2012) Moguće strategije banke u poboljšanju usluga Internet bankarstva - analiza obilježja korisnika. Megatrend review, 9 (3), 305-316.
@article{article, author = {Primorac, Dinko and Smolji\'{c}, Mirko and Bogi, Nives}, year = {2012}, pages = {305-316}, keywords = {Bankarstvo, internet bankarstvo, kanali distribucije, strategija poslovanja}, journal = {Megatrend review}, volume = {9}, number = {3}, issn = {1820-3159}, title = {Mogu\'{c}e strategije banke u pobolj\v{s}anju usluga Internet bankarstva - analiza obilje\v{z}ja korisnika}, keyword = {Bankarstvo, internet bankarstvo, kanali distribucije, strategija poslovanja} }
@article{article, author = {Primorac, Dinko and Smolji\'{c}, Mirko and Bogi, Nives}, year = {2012}, pages = {305-316}, keywords = {Banking, internet banking, channels of distribution, business strategy}, journal = {Megatrend review}, volume = {9}, number = {3}, issn = {1820-3159}, title = {Possible Bank strategies in improvement of Internet banking services - analysis of users characteristics}, keyword = {Banking, internet banking, channels of distribution, business strategy} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • IBSS - The International Bibliography of the Social Sciences
  • COBBISNet
  • EBSCO
  • GESIS





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font