Pregled bibliografske jedinice broj: 604883
Prepreke uvođenju e-učenja u obrazovanje odraslih
Prepreke uvođenju e-učenja u obrazovanje odraslih // Zbornik radova 5. međunarodne konferencije Andragoška profesija i kompetencije stručnjaka u obrazovanju odraslih / Matijević, Milan ; Žiljak, Tihomir (ur.).
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2011. str. 47-57 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 604883 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prepreke uvođenju e-učenja u obrazovanje odraslih
(OBSTACLES FOR E-LEARNING IN ADULT EDUCATION)
Autori
Balaži, Sanja ; Vrban, Sonja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 5. međunarodne konferencije Andragoška profesija i kompetencije stručnjaka u obrazovanju odraslih
/ Matijević, Milan ; Žiljak, Tihomir - Zagreb : Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2011, 47-57
ISBN
978-953-55704-4-8
Skup
Andragoška profesija i kompetencije stručnjaka u obrazovanju odraslih
Mjesto i datum
Murter, Hrvatska, 09.06.2011. - 10.06.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
novi mediji; obrazovanje odraslih; e-učenje
(new media; adult education; e-learning)
Sažetak
U svakodnevnom životu koristimo nove tehnologije i susrećemo se s novim medijima. Novi mediji imaju sve veću ulogu u procesu obrazovanja u cilju poboljšanja kvalitete obrazovanja odraslih i boljih ishoda učenja. Sve veća popularnost elektronskih medija koji prenose digitalne informacije – radio, televizija, Web sajtovi, interaktivne računalne tehnologije pred nas stavlja i zadatak osposobljavanja korisnika (nastavnika i polaznika) za nove načine rada. Poznavajući činjenicu da je većina polaznika obrazovanja odraslih zadnje obrazovanje imala i prije 20 godina kada je informatičko obrazovanje bilo minimalno, pred nas stavlja izazov uvođenja e-učenja. Učenje na daljinu predstavlja integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije u obrazovanje i vodi nas prema samoučenju. Uvođenjem novih medija i informacijske tehnologije u strukovno obrazovanje polaznicima nudimo bolje osposobljavanje za radne i poslovne procese. Ključno pitanje je koliko su naši polaznici osposobljeni za ovaj način rada, tj. posjeduju li osnovna informatička znanja. Autori pokazuju rezultate istraživanja provedenog tijekom 2010./2011. u Pučkom otvorenom učilištu u Zagrebu. Cilj istraživanja bio je utvrditi kakva je informatička pismenost polaznika te koliko se služe Internetom. Prikupljanje podataka izvršeno je anketnim upitnikom na prigodnom uzorku polaznika iz Zagreba i Zagrebačke županije (N=321). Istraživanje je pokazalo da su ispitanici nedovoljno informatički pismeni za provođenje e-učenja što autori dovode u vezu s dobi ispitanika i godinama koje su protekle od zadnjeg formalnog obrazovanja.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb