Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 604883

Prepreke uvođenju e-učenja u obrazovanje odraslih


Balaži, Sanja; Vrban, Sonja
Prepreke uvođenju e-učenja u obrazovanje odraslih // Zbornik radova 5. međunarodne konferencije Andragoška profesija i kompetencije stručnjaka u obrazovanju odraslih / Matijević, Milan ; Žiljak, Tihomir (ur.).
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2011. str. 47-57 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 604883 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prepreke uvođenju e-učenja u obrazovanje odraslih
(OBSTACLES FOR E-LEARNING IN ADULT EDUCATION)

Autori
Balaži, Sanja ; Vrban, Sonja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova 5. međunarodne konferencije Andragoška profesija i kompetencije stručnjaka u obrazovanju odraslih / Matijević, Milan ; Žiljak, Tihomir - Zagreb : Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2011, 47-57

ISBN
978-953-55704-4-8

Skup
Andragoška profesija i kompetencije stručnjaka u obrazovanju odraslih

Mjesto i datum
Murter, Hrvatska, 09.06.2011. - 10.06.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
novi mediji; obrazovanje odraslih; e-učenje
(new media; adult education; e-learning)

Sažetak
U svakodnevnom životu koristimo nove tehnologije i susrećemo se s novim medijima. Novi mediji imaju sve veću ulogu u procesu obrazovanja u cilju poboljšanja kvalitete obrazovanja odraslih i boljih ishoda učenja. Sve veća popularnost elektronskih medija koji prenose digitalne informacije – radio, televizija, Web sajtovi, interaktivne računalne tehnologije pred nas stavlja i zadatak osposobljavanja korisnika (nastavnika i polaznika) za nove načine rada. Poznavajući činjenicu da je većina polaznika obrazovanja odraslih zadnje obrazovanje imala i prije 20 godina kada je informatičko obrazovanje bilo minimalno, pred nas stavlja izazov uvođenja e-učenja. Učenje na daljinu predstavlja integraciju informacijsko-komunikacijske tehnologije u obrazovanje i vodi nas prema samoučenju. Uvođenjem novih medija i informacijske tehnologije u strukovno obrazovanje polaznicima nudimo bolje osposobljavanje za radne i poslovne procese. Ključno pitanje je koliko su naši polaznici osposobljeni za ovaj način rada, tj. posjeduju li osnovna informatička znanja. Autori pokazuju rezultate istraživanja provedenog tijekom 2010./2011. u Pučkom otvorenom učilištu u Zagrebu. Cilj istraživanja bio je utvrditi kakva je informatička pismenost polaznika te koliko se služe Internetom. Prikupljanje podataka izvršeno je anketnim upitnikom na prigodnom uzorku polaznika iz Zagreba i Zagrebačke županije (N=321). Istraživanje je pokazalo da su ispitanici nedovoljno informatički pismeni za provođenje e-učenja što autori dovode u vezu s dobi ispitanika i godinama koje su protekle od zadnjeg formalnog obrazovanja.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Balaži, Sanja; Vrban, Sonja
Prepreke uvođenju e-učenja u obrazovanje odraslih // Zbornik radova 5. međunarodne konferencije Andragoška profesija i kompetencije stručnjaka u obrazovanju odraslih / Matijević, Milan ; Žiljak, Tihomir (ur.).
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2011. str. 47-57 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Balaži, S. & Vrban, S. (2011) Prepreke uvođenju e-učenja u obrazovanje odraslih. U: Matijević, M. & Žiljak, T. (ur.)Zbornik radova 5. međunarodne konferencije Andragoška profesija i kompetencije stručnjaka u obrazovanju odraslih.
@article{article, author = {Bala\v{z}i, Sanja and Vrban, Sonja}, year = {2011}, pages = {47-57}, keywords = {novi mediji, obrazovanje odraslih, e-u\v{c}enje}, isbn = {978-953-55704-4-8}, title = {Prepreke uvo\djenju e-u\v{c}enja u obrazovanje odraslih}, keyword = {novi mediji, obrazovanje odraslih, e-u\v{c}enje}, publisher = {Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO)}, publisherplace = {Murter, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bala\v{z}i, Sanja and Vrban, Sonja}, year = {2011}, pages = {47-57}, keywords = {new media, adult education, e-learning}, isbn = {978-953-55704-4-8}, title = {OBSTACLES FOR E-LEARNING IN ADULT EDUCATION}, keyword = {new media, adult education, e-learning}, publisher = {Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO)}, publisherplace = {Murter, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font