Pregled bibliografske jedinice broj: 60485
Učenici usporenog kognitivnog razvoja i percepcije profesionalne kompetentnosti njihovih učitelja u redovnoj školi
Učenici usporenog kognitivnog razvoja i percepcije profesionalne kompetentnosti njihovih učitelja u redovnoj školi, 1998., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 60485 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenici usporenog kognitivnog razvoja i percepcije profesionalne kompetentnosti njihovih učitelja u redovnoj školi
(Students with delayed cognitive development and perception of profesional competence of their teachers)
Autori
Hlebetina, Lidija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Edukacijsko rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.01
Godina
1998
Stranica
45
Mentor
Sekušak-Galešev,Snježana
Ključne riječi
učenici usporenog kognitivnog razvoja;percepcija profesionalne kompetencije
(students with deleyd cognitive development;perception of profesional competence)
Sažetak
Tema ovog rada je samopercepcija profesionalne kompetentnosti učitalja razredna nastave i razrednika predmetne nastave u čijim su razredima integrirana djeca usporenog kognitivnog razvoja.Cilj ispitivanja bio je upotrebom Upitnika za samoprocjenu profesionalne kompetentnosti učitelja utvrditi postoje li razlike u doživljaju vlastite profesionalne kompetentnosti između učitelja razredne nastave i razredika predmetne nastave.U tu je svrhu u uzorak ušlo 58 učitelja osnovnih škola s područja Zagrebačke županije.Rezultati su pokazali da postoji mala,ali ne i statistički značajna razlika između 2 spomenuta poduzorka učitelja.Analizirajući pojedine varijable uočeno je da učitelji razredne nastave vlastitu
percepciju profesionalne kompetentnosti za ulogu učitelja procjenjuju većom od ispitanih razrednika predmetne nastave.Ta razlika izdvajanjem 11 varijabli postaje statistički značajna i ide u prilog potrebe dodatnog educiranja redovnih učitelja i pružanja pomoći u pozitivnom razvoju profesionalne kompetentnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Projekti:
013001
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Snježana Sekušak Galešev
(mentor)