Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 60485

Učenici usporenog kognitivnog razvoja i percepcije profesionalne kompetentnosti njihovih učitelja u redovnoj školi


Hlebetina, Lidija
Učenici usporenog kognitivnog razvoja i percepcije profesionalne kompetentnosti njihovih učitelja u redovnoj školi, 1998., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 60485 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učenici usporenog kognitivnog razvoja i percepcije profesionalne kompetentnosti njihovih učitelja u redovnoj školi
(Students with delayed cognitive development and perception of profesional competence of their teachers)

Autori
Hlebetina, Lidija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Edukacijsko rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
29.01

Godina
1998

Stranica
45

Mentor
Sekušak-Galešev,Snježana

Ključne riječi
učenici usporenog kognitivnog razvoja;percepcija profesionalne kompetencije
(students with deleyd cognitive development;perception of profesional competence)

Sažetak
Tema ovog rada je samopercepcija profesionalne kompetentnosti učitalja razredna nastave i razrednika predmetne nastave u čijim su razredima integrirana djeca usporenog kognitivnog razvoja.Cilj ispitivanja bio je upotrebom Upitnika za samoprocjenu profesionalne kompetentnosti učitelja utvrditi postoje li razlike u doživljaju vlastite profesionalne kompetentnosti između učitelja razredne nastave i razredika predmetne nastave.U tu je svrhu u uzorak ušlo 58 učitelja osnovnih škola s područja Zagrebačke županije.Rezultati su pokazali da postoji mala,ali ne i statistički značajna razlika između 2 spomenuta poduzorka učitelja.Analizirajući pojedine varijable uočeno je da učitelji razredne nastave vlastitu percepciju profesionalne kompetentnosti za ulogu učitelja procjenjuju većom od ispitanih razrednika predmetne nastave.Ta razlika izdvajanjem 11 varijabli postaje statistički značajna i ide u prilog potrebe dodatnog educiranja redovnih učitelja i pružanja pomoći u pozitivnom razvoju profesionalne kompetentnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Projekti:
013001

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Snježana Sekušak Galešev (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hlebetina, Lidija
Učenici usporenog kognitivnog razvoja i percepcije profesionalne kompetentnosti njihovih učitelja u redovnoj školi, 1998., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Hlebetina, L. (1998) 'Učenici usporenog kognitivnog razvoja i percepcije profesionalne kompetentnosti njihovih učitelja u redovnoj školi', diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Hlebetina, Lidija}, year = {1998}, pages = {45}, keywords = {u\v{c}enici usporenog kognitivnog razvoja, percepcija profesionalne kompetencije}, title = {U\v{c}enici usporenog kognitivnog razvoja i percepcije profesionalne kompetentnosti njihovih u\v{c}itelja u redovnoj \v{s}koli}, keyword = {u\v{c}enici usporenog kognitivnog razvoja, percepcija profesionalne kompetencije}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Hlebetina, Lidija}, year = {1998}, pages = {45}, keywords = {students with deleyd cognitive development, perception of profesional competence}, title = {Students with delayed cognitive development and perception of profesional competence of their teachers}, keyword = {students with deleyd cognitive development, perception of profesional competence}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font