Pregled bibliografske jedinice broj: 60470
Uvjeti za odvijanje redovitog procesa obrazovanja invalidne djece
Uvjeti za odvijanje redovitog procesa obrazovanja invalidne djece // Osnovne škole- upute za programiranje, planiranje i projektiranje / Auf-Franić, Hildegard (ur.).
Zagreb: Arhitektonski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001. str. 37-47
CROSBI ID: 60470 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uvjeti za odvijanje redovitog procesa obrazovanja invalidne djece
(Barrier - free Educational Design for Physically Handicapped Children)
Autori
Auf-Franić, Hildegard ; Oluić, Veljko ; Žarnić, Tonči ; Bertina, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Osnovne škole- upute za programiranje, planiranje i projektiranje
Urednik/ci
Auf-Franić, Hildegard
Izdavač
Arhitektonski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2001
Raspon stranica
37-47
ISBN
953-6229-14-5
Ključne riječi
arhitektura, osnovna škola, odgoj i obrazovanje, arhitektonske zapreke, djeca s tjelesnim oštećenjima
(architecture, education, elementary school, architectural barriers, physically handicapped children)
Sažetak
Smanjene motoričke sposobnosti djece u invalidskim kolicima ne smiju postati smanjene sposobnosti drugih funkcija i teškoća u razvoju.
Ako su zgrade za odgoj i obrazovanje projektirane i realizirane kao prostori potpune dostupnosti, dakle dimenzionirane i opremljene u skladu s potrebama korisnika s tjelesnim invaliditetom, tada je stvoren edukativni okoliš u kojem je smanjeno značenje oštećenja kao generatora ometenosti u razvoju.
Arhitektonska pristupačnost vanjskih i unutarnjih prostora prikazuje se mjerama za ukidanje zapreka: prilagođavanje prostora horizontalnih i vertikalnih komunikacija, odgovarajući sanitarni čvorovi, potrebni uređaji te pravilno dimenzionirani elementi i prostori. Zadovoljenje tih standarda osigurava primjerene radne uvjete za integraciju djece s tjelesnim invaliditetom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Arhitektura i urbanizam