Pregled bibliografske jedinice broj: 604640
Interkulturalno obrazovanje temeljno na školskoj zajednici
Interkulturalno obrazovanje temeljno na školskoj zajednici // Život i škola, 27 (2012), 1; 104-112 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 604640 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interkulturalno obrazovanje temeljno na školskoj
zajednici
(Intercultural education based on whole-school
community)
Autori
Buterin, Marija
Izvornik
Život i škola (0044-4855) 27
(2012), 1;
104-112
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
interkulturalni kurikulum ; interkulturalno obrazovanje ; sukonstrukcija ; školska zajednica
(intercultural curriculum ; intercultural education ; co-construction ; the whole-school community)
Sažetak
Kao odgovor na izazove multikulturalnog društva 21. stoljeća, u suvremenim demokratskim društvima prepoznata je važnost afirmacije razumijevanja i prihvaćanja između pripadnika različitih kultura. Kako bi se taj zadatak uspješno realizirao, ističe se važnost provedbe interkulturalnog obrazovanja kao smjernice svakodnevnog funkcioniranja škole. U radu se ističe važnost koju školska zajednica ima u provedbi interkulturalnog obrazovanja. Polazeći od shvaćanja prema kojem obilježja školske zajednice ujedno čine instrument njezine izgradnje, razmatra se problematika sukonstruktivističkog pristupa izradi interkulturalnog kurikuluma.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-269-0000000-3228 - Interkulturalne promjene pod utjecajem turizma u Hrvatskoj (Jagić, Stjepan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Profili:
Marija Buterin Mičić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- MLA INTERNATIONAL BIBLIOGRAPHY
- EBSCO
- Emerald Management Reviews database
- Ulrichs Serials Analysis System, Hrčak