Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 60404

Marketing u hotelijerstvu


Berc Radišić, Branka
Marketing u hotelijerstvu / Berc Radišić Branka (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1999


CROSBI ID: 60404 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing u hotelijerstvu
(Marketing in the hospitality industry)

Autori
Berc Radišić, Branka

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Izdavač
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

Grad
Opatija

Godina
1999

Stranica
224

ISBN
953-6198-19-3

Ključne riječi
marketing; hotelski proizvod; hotelski marketing; marketing komuniciranje; promocija; mrarketing strategija

Sažetak
Hotelijerstvo kao dio turističkog gospodarstva zadovoljava potrebe ljudi uslugama smještaja i drugim uslugama koje oni traže. Usluge se pružaju u hotelskim objektima izgrađenim, opremljenim i vođenim sukladno važećim propisima i dobrim poslovnim običajima. Objekti i usluge koje se pružaju te pogodnosti u kojima posluju, čine hotelski proizvod. Proizvod je predmet kupnje i prodaje na turističkom tržištu. Proizvod kupuju njegovi budući korisnici,a prodaju hotelijeri, marketing menadžeri, kao izvršitelji vlasnika hotelskih objekata odnosno tvrtki. Službe marketinga hotelskih objekata, svojim organizacijskim aktivnostima povezuju ponudu proizvoda s potražnjom te presudno utječu na njegovo oblikovanje i plasman na tržištu. Sve to čine s ciljem da maksimalno zadovolje goste, objekti ostvare očekivanu dobit, a okružje napredak. oblikoanje i plasman hotelskog proizvoda na tržištu te zadovoljstvo njegovih korisnika u fokusu je svih marketinških strategija u hotelijerstvu. To su polazišta, sadržaj i poruke ove knjige.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
803004

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija


Citiraj ovu publikaciju:

Berc Radišić, Branka
Marketing u hotelijerstvu / Berc Radišić Branka (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1999
Berc Radišić Branka (ur.) (1999) Marketing u hotelijerstvu. Opatija. Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci.
@unknown{unknown, author = {Berc Radi\v{s}i\'{c}, Branka}, year = {1999}, pages = {224}, keywords = {marketing, hotelski proizvod, hotelski marketing, marketing komuniciranje, promocija, mrarketing strategija}, isbn = {953-6198-19-3}, title = {Marketing u hotelijerstvu}, keyword = {marketing, hotelski proizvod, hotelski marketing, marketing komuniciranje, promocija, mrarketing strategija}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija} }
@unknown{unknown, author = {Berc Radi\v{s}i\'{c}, Branka}, year = {1999}, pages = {224}, keywords = {}, isbn = {953-6198-19-3}, title = {Marketing in the hospitality industry}, keyword = {}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font