Pregled bibliografske jedinice broj: 60404
Marketing u hotelijerstvu
Marketing u hotelijerstvu / Berc Radišić Branka (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1999
CROSBI ID: 60404 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing u hotelijerstvu
(Marketing in the hospitality industry)
Autori
Berc Radišić, Branka
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
Grad
Opatija
Godina
1999
Stranica
224
ISBN
953-6198-19-3
Ključne riječi
marketing; hotelski proizvod; hotelski marketing; marketing komuniciranje; promocija; mrarketing strategija
Sažetak
Hotelijerstvo kao dio turističkog gospodarstva zadovoljava potrebe ljudi uslugama smještaja i drugim uslugama koje oni traže. Usluge se pružaju u hotelskim objektima izgrađenim, opremljenim i vođenim sukladno važećim propisima i dobrim poslovnim običajima.
Objekti i usluge koje se pružaju te pogodnosti u kojima posluju, čine hotelski proizvod. Proizvod je predmet kupnje i prodaje na turističkom tržištu. Proizvod kupuju njegovi budući korisnici,a prodaju hotelijeri, marketing menadžeri, kao izvršitelji vlasnika hotelskih objekata odnosno tvrtki.
Službe marketinga hotelskih objekata, svojim organizacijskim aktivnostima povezuju ponudu proizvoda s potražnjom te presudno utječu na njegovo oblikovanje i plasman na tržištu.
Sve to čine s ciljem da maksimalno zadovolje goste, objekti ostvare očekivanu dobit, a okružje napredak.
oblikoanje i plasman hotelskog proizvoda na tržištu te zadovoljstvo njegovih korisnika u fokusu je svih marketinških strategija u hotelijerstvu. To su polazišta, sadržaj i poruke ove knjige.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
803004
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija