Pregled bibliografske jedinice broj: 603984
Nova poduzetnička znanja i aktivne metode učenja i podučavanja - primjer dobre prakse sa Veleučilišta VERN Zagreb
Nova poduzetnička znanja i aktivne metode učenja i podučavanja - primjer dobre prakse sa Veleučilišta VERN Zagreb // Učenje za poduzetništvo : zbornik radova / Tafra, Vitomir (ur.).
Novi Sad, 2012. str. 347-361 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 603984 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nova poduzetnička znanja i aktivne metode učenja i podučavanja - primjer dobre prakse sa Veleučilišta VERN Zagreb
(New Entrepreneurial Knowledge and Methods of Active Teaching and Learning – Good Practice of the University of Applied Sciences VERN Zagreb)
Autori
Ćorić, Gordana ; Kukec, Ljiljana ; Repač, Zvonimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Učenje za poduzetništvo : zbornik radova
/ Tafra, Vitomir - Novi Sad, 2012, 347-361
ISBN
978-86-6253-005-9
Skup
2. međunarodna konferencija o učenju za poduzetništvo ICEL2
Mjesto i datum
Novi Sad, Srbija, 28.06.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Učenje i podučavanje poduzetništva; Aktivne metode podučavanja; Nova poduzetnička znanja; Franšizno poslovanje
(Learning and Teaching Entrepreneurship; Active Teaching Methods; New Entrepreneurial Knowledge; Franchising)
Sažetak
Podučavanje poduzetništva je još uvijek područje velikog broja rasprava koje se kreću od toga je li uopće moguće podučavati poduzetništvo, pa do diskusija o najboljim pristupima učenju za poduzetništvo. U ovom radu autori zastupaju stav da je podučavanje poduzetništva moguće i poželjno, kao i da se veliki učinci u podučavanju poduzetnika mogu postići (a) vlastitim primjerom predavača (learning by being), te (b) omogućavanjem stjecanja vlastitog iskustva studenata (learning by doing). Metodološki se polazi od provjere učinkovitosti modela podučavanja poduzetništva na sve 4 razine: poduzetništvo učenjem, razumijevanjem, činjenjem te bivanjem poduzetnikom. Postavke se analiziraju na konkretnom primjeru izbornog kolegija Franšizno poslovanje i uzorku od 25 studenata. Uz pomoć prikupljenih iskustava povezivanja obrazovne institucije s poduzetničkom praksom u osobi koja podučava (istovremeno je poduzetnik i poučavatelj), ponuđeni su modeli za definiranje novih programa, te utvrđene pretpostavke za pružanje učinkovitih okvira za stjecanje novih poduzetničkih znanja i vještina te predložene metode aktivnog učenja podučavanja. Svrha ovog rada je davanje dodatnog argumenta u prilog razumijevanja potrebe korištenja iskustava najboljih praksi u izgradnji obrazovnih programa (kurikuluma, nastavnih zadataka) uz pomoć predloženih metoda aktivnog podučavanja poduzetništva, s ciljem podizanja kvalitete programa učenja za poduzetništvo. Rad također daje svoj doprinos razumijevanju potrebe angažiranja predavača sa iskustvom djelovanja u poduzetništvu i u nastavi.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Prezentacija rada dostupna na http://www.icelconf.eu/images/stories/icel2/prezentacije_radova/34_coric_kukec_repac_nova_poduzetnicka_znanja_i_aktivne_metode_ucenja.pdf