Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 603984

Nova poduzetnička znanja i aktivne metode učenja i podučavanja - primjer dobre prakse sa Veleučilišta VERN Zagreb


Ćorić, Gordana; Kukec, Ljiljana; Repač, Zvonimir
Nova poduzetnička znanja i aktivne metode učenja i podučavanja - primjer dobre prakse sa Veleučilišta VERN Zagreb // Učenje za poduzetništvo : zbornik radova / Tafra, Vitomir (ur.).
Novi Sad, 2012. str. 347-361 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 603984 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nova poduzetnička znanja i aktivne metode učenja i podučavanja - primjer dobre prakse sa Veleučilišta VERN Zagreb
(New Entrepreneurial Knowledge and Methods of Active Teaching and Learning – Good Practice of the University of Applied Sciences VERN Zagreb)

Autori
Ćorić, Gordana ; Kukec, Ljiljana ; Repač, Zvonimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Učenje za poduzetništvo : zbornik radova / Tafra, Vitomir - Novi Sad, 2012, 347-361

ISBN
978-86-6253-005-9

Skup
2. međunarodna konferencija o učenju za poduzetništvo ICEL2

Mjesto i datum
Novi Sad, Srbija, 28.06.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Učenje i podučavanje poduzetništva; Aktivne metode podučavanja; Nova poduzetnička znanja; Franšizno poslovanje
(Learning and Teaching Entrepreneurship; Active Teaching Methods; New Entrepreneurial Knowledge; Franchising)

Sažetak
Podučavanje poduzetništva je još uvijek područje velikog broja rasprava koje se kreću od toga je li uopće moguće podučavati poduzetništvo, pa do diskusija o najboljim pristupima učenju za poduzetništvo. U ovom radu autori zastupaju stav da je podučavanje poduzetništva moguće i poželjno, kao i da se veliki učinci u podučavanju poduzetnika mogu postići (a) vlastitim primjerom predavača (learning by being), te (b) omogućavanjem stjecanja vlastitog iskustva studenata (learning by doing). Metodološki se polazi od provjere učinkovitosti modela podučavanja poduzetništva na sve 4 razine: poduzetništvo učenjem, razumijevanjem, činjenjem te bivanjem poduzetnikom. Postavke se analiziraju na konkretnom primjeru izbornog kolegija Franšizno poslovanje i uzorku od 25 studenata. Uz pomoć prikupljenih iskustava povezivanja obrazovne institucije s poduzetničkom praksom u osobi koja podučava (istovremeno je poduzetnik i poučavatelj), ponuđeni su modeli za definiranje novih programa, te utvrđene pretpostavke za pružanje učinkovitih okvira za stjecanje novih poduzetničkih znanja i vještina te predložene metode aktivnog učenja podučavanja. Svrha ovog rada je davanje dodatnog argumenta u prilog razumijevanja potrebe korištenja iskustava najboljih praksi u izgradnji obrazovnih programa (kurikuluma, nastavnih zadataka) uz pomoć predloženih metoda aktivnog podučavanja poduzetništva, s ciljem podizanja kvalitete programa učenja za poduzetništvo. Rad također daje svoj doprinos razumijevanju potrebe angažiranja predavača sa iskustvom djelovanja u poduzetništvu i u nastavi.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
Prezentacija rada dostupna na http://www.icelconf.eu/images/stories/icel2/prezentacije_radova/34_coric_kukec_repac_nova_poduzetnicka_znanja_i_aktivne_metode_ucenja.pdf



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Gordana Ćorić (autor)

Avatar Url Ljiljana Kukec (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Ćorić, Gordana; Kukec, Ljiljana; Repač, Zvonimir
Nova poduzetnička znanja i aktivne metode učenja i podučavanja - primjer dobre prakse sa Veleučilišta VERN Zagreb // Učenje za poduzetništvo : zbornik radova / Tafra, Vitomir (ur.).
Novi Sad, 2012. str. 347-361 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Ćorić, G., Kukec, L. & Repač, Z. (2012) Nova poduzetnička znanja i aktivne metode učenja i podučavanja - primjer dobre prakse sa Veleučilišta VERN Zagreb. U: Tafra, V. (ur.)Učenje za poduzetništvo : zbornik radova.
@article{article, author = {\'{C}ori\'{c}, Gordana and Kukec, Ljiljana and Repa\v{c}, Zvonimir}, editor = {Tafra, V.}, year = {2012}, pages = {347-361}, keywords = {U\v{c}enje i podu\v{c}avanje poduzetni\v{s}tva, Aktivne metode podu\v{c}avanja, Nova poduzetni\v{c}ka znanja, Fran\v{s}izno poslovanje}, isbn = {978-86-6253-005-9}, title = {Nova poduzetni\v{c}ka znanja i aktivne metode u\v{c}enja i podu\v{c}avanja - primjer dobre prakse sa Veleu\v{c}ili\v{s}ta VERN Zagreb}, keyword = {U\v{c}enje i podu\v{c}avanje poduzetni\v{s}tva, Aktivne metode podu\v{c}avanja, Nova poduzetni\v{c}ka znanja, Fran\v{s}izno poslovanje}, publisherplace = {Novi Sad, Srbija} }
@article{article, author = {\'{C}ori\'{c}, Gordana and Kukec, Ljiljana and Repa\v{c}, Zvonimir}, editor = {Tafra, V.}, year = {2012}, pages = {347-361}, keywords = {Learning and Teaching Entrepreneurship, Active Teaching Methods, New Entrepreneurial Knowledge, Franchising}, isbn = {978-86-6253-005-9}, title = {New Entrepreneurial Knowledge and Methods of Active Teaching and Learning – Good Practice of the University of Applied Sciences VERN Zagreb}, keyword = {Learning and Teaching Entrepreneurship, Active Teaching Methods, New Entrepreneurial Knowledge, Franchising}, publisherplace = {Novi Sad, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font