Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 60392

Razvojne prednosti - pomoć pri razumijevanju i prevenciji rizičnog ponašanja adolescenata


Lebedina-Manzoni, Marija
Razvojne prednosti - pomoć pri razumijevanju i prevenciji rizičnog ponašanja adolescenata // Vsakodnevno življenje-participacija uporabnikov / Razpotnik, Špela (ur.).
Škofja Loka: Združenje za socialno pedagogiko, 2000. str. 49-52 (poster, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 60392 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvojne prednosti - pomoć pri razumijevanju i prevenciji rizičnog ponašanja adolescenata
(Developmental assets – help in understanding and preventing of risk behavior of adolescent)

Autori
Lebedina-Manzoni, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Vsakodnevno življenje-participacija uporabnikov / Razpotnik, Špela - Škofja Loka : Združenje za socialno pedagogiko, 2000, 49-52

Skup
2. slovenski kongres socialne pedagogike z međunarodno udeležbo

Mjesto i datum
Škofja Loka, Slovenija, 09.09.2000. - 11.09.2000

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Sažetak
Na uzorku od 268 ispitanika u dobi od 18 i 19 godina ispitivane su razvojne prednosti upitnikom koji je prema publikaciji-Starting Out Right:Developmental Assets for Children , Search Institut Minneapolis, sastavljen na Edukacijsko rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Rezultati su pokazali da su u uzorku ispitanika više zastupljene one razvojne prednosti koje pripadaju unutarnjem području podupiručih faktora razvoja ličnosti, u odnosu na vanjske podupiruče faktore razvoja ličnosti.To naročito vrijedi za područje pozitivnih vrijednosti i pozitivnog identiteta.Obitelj je još uvijek najznačajnije mjesto stvaranja podupiručih uvjeta razvoja adolescenata , a vrlo je indikativno da se školi i okolini odriče takva vrijednost.Naglašen je nesklad između potreba i očekivanja učenika u odnosu na školu i onog što percipiraju da im ona nudi. Najlošije razvojne prednosti prisutne su u području kreativnog provođenja vremena. Dobiveni podaci upućuju na moguće djelovanje unutar ekološkog prostora adolescenta,a sa svrhom pružanja zdravih i kvalitetnih preduvjeta za njihov potpuni razvoj.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Projekti:
013005

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marija Lebedina-Manzoni (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lebedina-Manzoni, Marija
Razvojne prednosti - pomoć pri razumijevanju i prevenciji rizičnog ponašanja adolescenata // Vsakodnevno življenje-participacija uporabnikov / Razpotnik, Špela (ur.).
Škofja Loka: Združenje za socialno pedagogiko, 2000. str. 49-52 (poster, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Lebedina-Manzoni, M. (2000) Razvojne prednosti - pomoć pri razumijevanju i prevenciji rizičnog ponašanja adolescenata. U: Razpotnik, Š. (ur.)Vsakodnevno življenje-participacija uporabnikov.
@article{article, author = {Lebedina-Manzoni, Marija}, editor = {Razpotnik, \v{S}.}, year = {2000}, pages = {49-52}, keywords = {}, title = {Razvojne prednosti - pomo\'{c} pri razumijevanju i prevenciji rizi\v{c}nog pona\v{s}anja adolescenata}, keyword = {}, publisher = {Zdru\v{z}enje za socialno pedagogiko}, publisherplace = {\v{S}kofja Loka, Slovenija} }
@article{article, author = {Lebedina-Manzoni, Marija}, editor = {Razpotnik, \v{S}.}, year = {2000}, pages = {49-52}, keywords = {}, title = {Developmental assets – help in understanding and preventing of risk behavior of adolescent}, keyword = {}, publisher = {Zdru\v{z}enje za socialno pedagogiko}, publisherplace = {\v{S}kofja Loka, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font