Pregled bibliografske jedinice broj: 60392
Razvojne prednosti - pomoć pri razumijevanju i prevenciji rizičnog ponašanja adolescenata
Razvojne prednosti - pomoć pri razumijevanju i prevenciji rizičnog ponašanja adolescenata // Vsakodnevno življenje-participacija uporabnikov / Razpotnik, Špela (ur.).
Škofja Loka: Združenje za socialno pedagogiko, 2000. str. 49-52 (poster, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 60392 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvojne prednosti - pomoć pri razumijevanju i prevenciji rizičnog ponašanja adolescenata
(Developmental assets help in understanding and preventing of risk behavior of adolescent)
Autori
Lebedina-Manzoni, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Vsakodnevno življenje-participacija uporabnikov
/ Razpotnik, Špela - Škofja Loka : Združenje za socialno pedagogiko, 2000, 49-52
Skup
2. slovenski kongres socialne pedagogike z međunarodno udeležbo
Mjesto i datum
Škofja Loka, Slovenija, 09.09.2000. - 11.09.2000
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Sažetak
Na uzorku od 268 ispitanika u dobi od 18 i 19 godina ispitivane su razvojne prednosti upitnikom koji je prema publikaciji-Starting Out Right:Developmental Assets for Children , Search Institut Minneapolis, sastavljen na Edukacijsko rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.
Rezultati su pokazali da su u uzorku ispitanika više zastupljene one razvojne prednosti koje pripadaju unutarnjem području podupiručih faktora razvoja ličnosti, u odnosu na vanjske podupiruče faktore razvoja ličnosti.To naročito vrijedi za područje pozitivnih vrijednosti i pozitivnog identiteta.Obitelj je još uvijek najznačajnije mjesto stvaranja podupiručih uvjeta razvoja adolescenata , a vrlo je indikativno da se školi i okolini odriče takva vrijednost.Naglašen je nesklad između potreba i očekivanja učenika u odnosu na školu i onog što percipiraju da im ona nudi. Najlošije razvojne prednosti prisutne su u području kreativnog provođenja vremena.
Dobiveni podaci upućuju na moguće djelovanje unutar ekološkog prostora adolescenta,a sa svrhom pružanja zdravih i kvalitetnih preduvjeta za njihov potpuni razvoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Projekti:
013005
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Marija Lebedina-Manzoni
(autor)