Pregled bibliografske jedinice broj: 603891
E – commerce: put prema E – marketingu
E – commerce: put prema E – marketingu // Prvi znanstveni skup Novi mediji ’98 : modeli multimedijske informacijske baze : zbornik radova / Novosel, Pavao (ur.).
Zagreb: Komunikologijsko-novinarski odsjek Fakulteta političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 1998. str. 89-93 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 603891 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
E – commerce: put prema E – marketingu
(E – commerce: the road towards E – marketing)
Autori
Sviličić, Nikša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Prvi znanstveni skup Novi mediji ’98 : modeli multimedijske informacijske baze : zbornik radova
/ Novosel, Pavao - Zagreb : Komunikologijsko-novinarski odsjek Fakulteta političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 1998, 89-93
ISBN
953-6457-04-0
Skup
Prvi znanstveni skup Novi mediji ’98
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 15.04.1998
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
mediji ; internet ; novi medij ; web
(media ; internet ; web)
Sažetak
Zbornik radova sa znanstvenog skupa „Novi mediji 2000“, pristup i pretraživanje sadržaja multimedijskih informacijskih baza, Komunikologijsko – novinarski odsjek Fakulteta političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu i HINA, Zagreb 2000. ISBN 953-6457-04-0
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti