Pregled bibliografske jedinice broj: 603802
Antropološka paradigma komunikacijskih aspekata prikazivanja, percepcije i vrednovanja muzejskih online sadržaja
Antropološka paradigma komunikacijskih aspekata prikazivanja, percepcije i vrednovanja muzejskih online sadržaja. Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2010 (monografija)
CROSBI ID: 603802 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Antropološka paradigma komunikacijskih aspekata prikazivanja, percepcije i vrednovanja muzejskih online sadržaja
(Anthropological Paradigm of Communication Aspects of Presentation, Perception and Valorisation of Online Museums)
Autori
Sviličić, Nikša
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Hrvatsko andragoško društvo (HAD)
Grad
Zagreb
Godina
2010
Stranica
386
ISBN
978-953-7467-04-3
Ključne riječi
antropologija; vizualna antriopologija; vizualno; antropologija; sociokulturna antropologija; prezentacija sadržaja; muzeologija
(anthropology; museology; museums; online museums)
Sažetak
Knjiga „Antropološka paradigma komunikacijskih aspekata prikazivanja, percepcije i vrednovanja muzejskih online sadržaja“, u izdanju Hrvatskog antropološkog društvo (Zagreb, 2010.), govori o važnosti holističkog pristupa suvremenim kulturnim pojavnostima u multimedijskom okružju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija, Etnologija i antropologija