Pregled bibliografske jedinice broj: 603729
Stavovi predmetnih nastavnika instrumenta glazbene škole o godišnjem ispitu iz sviranja instrumenta
Stavovi predmetnih nastavnika instrumenta glazbene škole o godišnjem ispitu iz sviranja instrumenta // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 58 (2012), 27; 177-193 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 603729 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi predmetnih nastavnika instrumenta glazbene škole o godišnjem ispitu iz sviranja instrumenta
(Attitudes of Subject Teachers Who Teach Instrument Playing in Music School Towards the Annual Exam in Instrument Playing)
Autori
Brđanović, Davor
Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 58
(2012), 27;
177-193
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
Glazbena škola ; godišnji ispit iz sviranja instrumenta ; ispit ; ocjenjivanje ; stavovi nastavnika ; vrednovanje
(Music school ; annual exam in instrument playing ; exam ; grade system ; teachers’ attitudes ; assessment)
Sažetak
Kod zaključnog ocjenjivanja instrumentalnih predmeta u glazbenim školama na kraju školske godine najvažniju, a često i presudnu, sastavnicu konačne ocjene čini godišnji ispit iz sviranja instrumenta. Takav način ocjenjivanja dvojben je zbog dileme o kriterijima i o tome je li uopće moguće objektivno ocijeniti nečije sviranje i interpretaciju. Ovo istraživanje pokušava dati neke odgovore na pitanja o godišnjem ispitu iz sviranja instrumenta kao načinu ocjenjivanja u glazbenim školama. To je i nastojanje da se kroz stavove nastavnika instrumenta glazbene škole utvrdi jesu li oni takvim sadašnjim načinom vrednovanja zadovoljni te predlažu li neka druga rješenja i koja. Istraživanje je obuhvatilo 40 nastavnika instrumenta Glazbene škole u Varaždinu. Dobiveni rezultati pokazuju da se 27 ispitanika slaže sa sadašnjim načinom vrednovanja na godišnjim ispitima sviranja instrumenta, dok se 13 ispitanika sa sadašnjim načinom ne slaže. Ispitanici koji se sa sadašnjim načinom vrednovanja ne slažu najčešće predlažu da na formiranje konačne ocjene veći utjecaj ima uspješnost učenikovih javnih nastupa te ocjene koje je učenik dobio tijekom školske godine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- MLA International Bibliography
- EBSCO
- Emerald Management Reviews Database
- Ulrich Serials Analysis System