Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 603685

«Rast» i «granice rasta» u procesu razvoja odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma vrtića – hrvatska stvarnost


Slunjski, Edita
«Rast» i «granice rasta» u procesu razvoja odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma vrtića – hrvatska stvarnost // Prema kulturi (samo)vrednovanja ustanove ranog i predškolskog odgoja: izazov za promjene / Ljubetić, Maja ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Nomen Nostrum Mudnić, 2012. str. 127-137


CROSBI ID: 603685 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
«Rast» i «granice rasta» u procesu razvoja odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma vrtića – hrvatska stvarnost
(„Growth“ and „Limits to Growth“ in the Educational Practice and the Curriculum of Kindergartens – the Croatian Reality)

Autori
Slunjski, Edita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Prema kulturi (samo)vrednovanja ustanove ranog i predškolskog odgoja: izazov za promjene

Urednik/ci
Ljubetić, Maja ; Mendeš, Branimir

Izdavač
Nomen Nostrum Mudnić

Grad
Split

Godina
2012

Raspon stranica
127-137

ISBN
978-953-57365-0-9

Ključne riječi
«rast», «granice rasta», kompetencije odgajatelja, sustavna podrška, obrazovna politika
(«growth», «limits to growth», competencies of kindergarten teachers, systemic support, educational policy)

Sažetak
Razvoj odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma vrtića iziskuje postojanje niza preduvjeta, poput razumijevanja i uvažavanja sustavnih značajki odgojno-obrazovne ustanove te obilježja samog procesa promjene. Pri tome istaknutu ulogu imaju kompetencije odgajatelja, koje se stječu kroz primjene oblike njihova inicijalnog obrazovanja i profesionalnog usavršavanja. Veliku ulogu u razvoju odgojno-obrazovne prakse, a osobito osiugranju kontinuiteta tog razvoja, imaju ravnatelji tj. organizacijsko vođenje vrtića. Pesrpektivu procesa mijenjanja odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma uvelike određuje postojenje sustavne podrške i usklađenog djelovanja različitih dijelova sustava, na državnoj i lokalnim razinama. Zato se u ovom radu posebno apostrofira važnost povezivanja tj. uspostavljanja dijaloga i profesionalnog partnerstva svih čimbenika sustava.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Edita Slunjski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Slunjski, Edita
«Rast» i «granice rasta» u procesu razvoja odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma vrtića – hrvatska stvarnost // Prema kulturi (samo)vrednovanja ustanove ranog i predškolskog odgoja: izazov za promjene / Ljubetić, Maja ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Nomen Nostrum Mudnić, 2012. str. 127-137
Slunjski, E. (2012) «Rast» i «granice rasta» u procesu razvoja odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma vrtića – hrvatska stvarnost. U: Ljubetić, M. & Mendeš, B. (ur.) Prema kulturi (samo)vrednovanja ustanove ranog i predškolskog odgoja: izazov za promjene. Split, Nomen Nostrum Mudnić, str. 127-137.
@inbook{inbook, author = {Slunjski, Edita}, year = {2012}, pages = {127-137}, keywords = {«rast», «granice rasta», kompetencije odgajatelja, sustavna podr\v{s}ka, obrazovna politika}, isbn = {978-953-57365-0-9}, title = {«Rast» i «granice rasta» u procesu razvoja odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma vrti\'{c}a – hrvatska stvarnost}, keyword = {«rast», «granice rasta», kompetencije odgajatelja, sustavna podr\v{s}ka, obrazovna politika}, publisher = {Nomen Nostrum Mudni\'{c}}, publisherplace = {Split} }
@inbook{inbook, author = {Slunjski, Edita}, year = {2012}, pages = {127-137}, keywords = {«growth», «limits to growth», competencies of kindergarten teachers, systemic support, educational policy}, isbn = {978-953-57365-0-9}, title = {„Growth“ and „Limits to Growth“ in the Educational Practice and the Curriculum of Kindergartens – the Croatian Reality}, keyword = {«growth», «limits to growth», competencies of kindergarten teachers, systemic support, educational policy}, publisher = {Nomen Nostrum Mudni\'{c}}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font