Pregled bibliografske jedinice broj: 603685
«Rast» i «granice rasta» u procesu razvoja odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma vrtića – hrvatska stvarnost
«Rast» i «granice rasta» u procesu razvoja odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma vrtića – hrvatska stvarnost // Prema kulturi (samo)vrednovanja ustanove ranog i predškolskog odgoja: izazov za promjene / Ljubetić, Maja ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Nomen Nostrum Mudnić, 2012. str. 127-137
CROSBI ID: 603685 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
«Rast» i «granice rasta» u procesu razvoja odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma vrtića – hrvatska stvarnost
(„Growth“ and „Limits to Growth“ in the Educational Practice and the Curriculum of Kindergartens – the Croatian Reality)
Autori
Slunjski, Edita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Prema kulturi (samo)vrednovanja ustanove ranog i predškolskog odgoja: izazov za promjene
Urednik/ci
Ljubetić, Maja ; Mendeš, Branimir
Izdavač
Nomen Nostrum Mudnić
Grad
Split
Godina
2012
Raspon stranica
127-137
ISBN
978-953-57365-0-9
Ključne riječi
«rast», «granice rasta», kompetencije odgajatelja, sustavna podrška, obrazovna politika
(«growth», «limits to growth», competencies of kindergarten teachers, systemic support, educational policy)
Sažetak
Razvoj odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma vrtića iziskuje postojanje niza preduvjeta, poput razumijevanja i uvažavanja sustavnih značajki odgojno-obrazovne ustanove te obilježja samog procesa promjene. Pri tome istaknutu ulogu imaju kompetencije odgajatelja, koje se stječu kroz primjene oblike njihova inicijalnog obrazovanja i profesionalnog usavršavanja. Veliku ulogu u razvoju odgojno-obrazovne prakse, a osobito osiugranju kontinuiteta tog razvoja, imaju ravnatelji tj. organizacijsko vođenje vrtića. Pesrpektivu procesa mijenjanja odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma uvelike određuje postojenje sustavne podrške i usklađenog djelovanja različitih dijelova sustava, na državnoj i lokalnim razinama. Zato se u ovom radu posebno apostrofira važnost povezivanja tj. uspostavljanja dijaloga i profesionalnog partnerstva svih čimbenika sustava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Edita Slunjski
(autor)