Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 603657

Istraživanje procjena odgojitelja o mogućnosti inkluzije djece s ADHD-om u redovni program dječjih vrtića


Loborec, Martina; Bouillet, Dejana
Istraživanje procjena odgojitelja o mogućnosti inkluzije djece s ADHD-om u redovni program dječjih vrtića // Napredak (Zagreb), 153 (2012), 1; 21-38 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 603657 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje procjena odgojitelja o mogućnosti inkluzije djece s ADHD-om u redovni program dječjih vrtića
(Survey of the educators' assessment about the possibilities of the inclusion of children with ADHD syndrome into regular kondergartens)

Autori
Loborec, Martina ; Bouillet, Dejana

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 153 (2012), 1; 21-38

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
djeca s ADHD sindromom; odgojno-obrazovna inkluzija; predškolski program; odgojitelji
(children with ADHD syndrome; inclusion; preschool program; preschool educators)

Sažetak
Ovaj je rad usmjeren analizi načina na koji odgojitelji u zagrebačkim dječjim vrtićima procjenjuju mogućnosti uključivanja djece s ADHD-om u redovite predškolske programe. Te mogućnosti obuhvaćaju procjene sposobnosti i ograničenja ove skupine djece, kompetencije odgojitelja za njihov odgoj i obrazovanje te stavove i procjene ostalih uvjeta inkluzije djece s ADHD poremećajem u predškolskoj dobi. Analiza se temelji na anketnom ispitivanju 122 odgojitelja iz devet zagrebačkih dječjih vrtića. Istraživanjem je utvrđena niska procjena odgojitelja o vlastitoj kompetentnosti za rad s tom djecom i visoka razina svijesti o specifičnostima ADHD-a. Te specifičnosti podrazumijevaju suradnju svih sudionika odgojno-obrazovnog i rehabilitacijskog procesa te prilagodbu metodičko-didaktičkog pristupa na način koji će olakšati socijalizaciju djece s ADHD-om. Dobivene razlike među odgojiteljima s obzirom na iskustvo u radu s ovom skupinom djece tek su osrednje, a uglavnom se odnose na procjene obilježja same djece. Autori ukazuju na potrebu snažnijeg angažmana ukupne zajednice u poboljšanju inkluzivne odgojno-obrazovne prakse, posebno u smislu osiguravanja kvalitetnije stručne podrške odgojiteljima i sustavnije edukacije odgojitelja za inkluzivnu odgojno-obrazovnu praksu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dejana Bouillet (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Loborec, Martina; Bouillet, Dejana
Istraživanje procjena odgojitelja o mogućnosti inkluzije djece s ADHD-om u redovni program dječjih vrtića // Napredak (Zagreb), 153 (2012), 1; 21-38 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Loborec, M. & Bouillet, D. (2012) Istraživanje procjena odgojitelja o mogućnosti inkluzije djece s ADHD-om u redovni program dječjih vrtića. Napredak (Zagreb), 153 (1), 21-38.
@article{article, author = {Loborec, Martina and Bouillet, Dejana}, year = {2012}, pages = {21-38}, keywords = {djeca s ADHD sindromom, odgojno-obrazovna inkluzija, pred\v{s}kolski program, odgojitelji}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {153}, number = {1}, issn = {1330-0059}, title = {Istra\v{z}ivanje procjena odgojitelja o mogu\'{c}nosti inkluzije djece s ADHD-om u redovni program dje\v{c}jih vrti\'{c}a}, keyword = {djeca s ADHD sindromom, odgojno-obrazovna inkluzija, pred\v{s}kolski program, odgojitelji} }
@article{article, author = {Loborec, Martina and Bouillet, Dejana}, year = {2012}, pages = {21-38}, keywords = {children with ADHD syndrome, inclusion, preschool program, preschool educators}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {153}, number = {1}, issn = {1330-0059}, title = {Survey of the educators' assessment about the possibilities of the inclusion of children with ADHD syndrome into regular kondergartens}, keyword = {children with ADHD syndrome, inclusion, preschool program, preschool educators} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Education Research Abstracts Online
  • Social Services Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts
  • EBSCO, Hrcak





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font