Pregled bibliografske jedinice broj: 603619
Stavovi učitelja i učenika o poučavanju baštine i blagdanskih običaja zavičaja u nastavi prirode i društva
Stavovi učitelja i učenika o poučavanju baštine i blagdanskih običaja zavičaja u nastavi prirode i društva, 2011., magistarski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb, Hrvatska
CROSBI ID: 603619 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi učitelja i učenika o poučavanju baštine i blagdanskih običaja zavičaja u nastavi prirode i društva
(Teacher and students attitudes toward heritage and country traditions teachings in science and society subject)
Autori
Prihoda, Zvonko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb, Hrvatska
Datum
01.12
Godina
2011
Stranica
231
Mentor
Vijtiuk, Nada i Borić, Edita
Ključne riječi
nastavni sadržaji; primarno obrazovanje; priroda i društvo; zavičaj; zavičajna baština
(educational contents; primary school education; science; heritage; native heritage)
Sažetak
Cilj je istraživanja bio otkriti razlikuju li se stavovi učitelja o poučavanju sadržaja koji se odnose na zavičajnu baštinu i blagdanske običaje zavičaja obzirom na godine staža, školsku spremu ( VŠS, VSS) i domicilno ili alohtono porijeklo. Cilj je bio i provjeriti zadovoljstvo učenika provedenim projektima o zavičajnoj baštini i blagdanskim običajima zavičaja. U teorijskom dijelu ovoga rada željelo se prikazati kulturnu baština zavičaja. Posebno su obrađeni materijalna i nematerijalna kulturna baština zavičaja. Naglasak je bio na očuvanju i promicanju kulturne baštine. U praktičnom dijelu ovog rada projektima se željelo istražiti koliko učenici trećih i četvrtih razreda poznaju bogatstvo i raznolikost kulturne baštine svog neposrednog okruženja, užeg zavičaja. Nakon provedbe i analize projekata, anketnim upitnikom ispitano je zadovoljstvo učenika s različitim aspektima provedenih projekata o zavičajnoj baštini i blagdanskim običajima zavičaja. Zaključeno je kako nema razlike među učenicima različite dobi i različitog porijekla roditelja u zadovoljstvu provedenim projektima. Utvrđeno je da su učenici zadovoljni svim aspektima provedenih projekata. Anketirani su i učitelji upitnikom Likertovog tipa koji je imao 20 čestica. Učitelji/ice su imali pozitivan stav prema poučavanju zavičajne baštine i blagdanskih običaja zavičaja u nastavi prirode i društva, bez obzira na godine rada i razinu obrazovanja. Time su potvrđene postavljene nulte hipoteze.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija