Pregled bibliografske jedinice broj: 603618
Nevizualni poticaji za dječje likovno izražavanje i razvoj emocionalne pismenosti
Nevizualni poticaji za dječje likovno izražavanje i razvoj emocionalne pismenosti // Dijete, vrtić, obitelj, 68 (2012), 1; 3-5 (podatak o recenziji nije dostupan, kratko priopcenje, stručni)
CROSBI ID: 603618 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nevizualni poticaji za dječje likovno izražavanje i razvoj emocionalne pismenosti
(Nonvisual stimuli for children's artistic expression and development of emotional literacy)
Autori
Bilić, Vesna ; Balić Šimrak, Antonija ; Kiseljak, Valentina
Izvornik
Dijete, vrtić, obitelj (1331-1948) 68
(2012), 1;
3-5
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, kratko priopcenje, stručni
Ključne riječi
nevizualni poticaji; likovno izražavanje; emocionalna pismenost
(nonvisual stimuli; artistic expresion; emotional literaci)
Sažetak
Nevizualni poticaji mogu otvoriti vrata prema unutarnjem svijetu i potaknuti veću kreativnost te pružiti bolju mogućnost djetetu da otkriva i prepoznaje emocije i iskaže ih vizualnim rječnikom, a u nekim situacijama na taj način ublaži i emocionalnu nelagodu. Usmjeravanje predškolske djece prema samopromatranju, prepoznavanju i interpretaciji emocija te razvijanje svijesti o važnosti njihovog izražavanja, razumijevanja razloga njihovog nastanka i učinaka s ciljem razvoja emocionalne samokontrole i regulacije, pretpostavlja osnovu ranog emocionalnog učenja, odnosno emocionalne pismenosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb