Pregled bibliografske jedinice broj: 603553
Savjetodavni rad pedagoga kao stručnog suradnika: neka načela Gestalt psihoterapijskog pristupa
Savjetodavni rad pedagoga kao stručnog suradnika: neka načela Gestalt psihoterapijskog pristupa // Prema kulturi (samo)vrjednovanja ustanove ranog i predškolskog odgoja - izazov za promjene: prilozi pedagogiji ranog i predškolskog odgoja: znanstvena monografija / Ljubetić, Maja ; Mendeš Branimir (ur.).
Split: Nomen Nostrum Mudnić, 2012. str. 93-101
CROSBI ID: 603553 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Savjetodavni rad pedagoga kao stručnog suradnika: neka načela Gestalt psihoterapijskog pristupa
(Counseling work of the pedagogue as professional service: some principles of Gestalt psychotherapy approach)
Autori
Petani, Rozana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Prema kulturi (samo)vrjednovanja ustanove ranog i predškolskog odgoja - izazov za promjene: prilozi pedagogiji ranog i predškolskog odgoja: znanstvena monografija
Urednik/ci
Ljubetić, Maja ; Mendeš Branimir
Izdavač
Nomen Nostrum Mudnić
Grad
Split
Godina
2012
Raspon stranica
93-101
ISBN
978-953-57365-0-9
Ključne riječi
Gestalt psihoterapijski pristup, pedagog, savjetodavni rad, škola, vrtić.
(Gestalt psychotherapy, pedagogue, counseling work, school, kindergarten.)
Sažetak
U radu se razmatra savjetodavni rad pedagoga koji obuhvaća samo dio njegovih ukupnih poslova. Savjetodavni rad je kompleksna i odgovorna pedagoška aktivnost, stoga je važno da joj se tako i pristupa. Savjetodavni rad ima svoje specifičnosti, svrhu i precizno određen cilj. Za provođenje savjetodavnog rada potrebna je dodatna edukacija i priprema. Jedna od niz edukacija koje se nude pedagozima u Hrvatskoj je i Gestalt psihoterapijski pristup, koji im omogućava da uspješno provode aktivnost savjetovanja. U novije se doba savjetodavni rad pedagoga obogaćuje raznim formama (individualno i grupno savjetovanje), novim sadržajima, tehnikama i postupcima, a samim time postaje integralnim dijelom odgojno-obrazovne djelatnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Profili:
Rozana Petani
(autor)