Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 603378

Percepcije zainteresiranih strana o kompaniji «Ericsson Nikola Tesla»


Anić, Ivan-Damir; Radas, Sonja; Rajh, Edo; Tomić, Iva; Vehovec, Maja
Percepcije zainteresiranih strana o kompaniji «Ericsson Nikola Tesla», 2009. (elaborat/studija).


CROSBI ID: 603378 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcije zainteresiranih strana o kompaniji «Ericsson Nikola Tesla»
(Stakeholders' Perception of the Company «Ericsson Nikola Tesla»)

Autori
Anić, Ivan-Damir ; Radas, Sonja ; Rajh, Edo ; Tomić, Iva ; Vehovec, Maja

Izvornik
Percepcije zainteresiranih strana o kompaniji «Ericsson Nikola Tesla»

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija

Godina
2009

Ključne riječi
pokazatelji uspješnosti poslovanja; percepcije zainteresiranih strana (dionika); dimenzije ukupne reputacije; inovativnosti i vizije te partnerskog pristupa
(key performance indicators; stakeholders perceptions; total reputation; innovatveness and vision and partnership approach dimmensions)

Sažetak
Projektni tim EIZ je proveo istraživanje stavova ispitanika (stakeholdera) o kompaniji Ericsson Nikola Tesla te je kroz anketni upitnik razvijena metodologija ocjena dimenzija percepcije kao što su ukupna reputacija kompanije, inovativnost i vizija te partnerski pristup. Rezultat integriranog pokazatelja percepcije visoko je ocijenjen i predstavlja dio ukupne slike ETK- Scorecarda. Ukupna visoka ocjena percepcije stakholdera rezultat je pojedinačnih rezultata ključnih pokazatelja u stavovima kupaca, kreatora javnog mišljenja, te pokazatelja interne komunikacije. Također je izvršena dubinska analiza pojedinačnih stavova stakeholdera da bi se identificirale slabije točke koje bi se u budućnosti mogle unaprijediti. To je bilo osobito važno za segment kupaca kao najvažnijeg stakeholdera kompanije. Studija je osim analize stanja percepcije u 2008. godini predložila mogućnosti unapređenja metodologije i poslovnih rezultata za 2009. godinu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sonja Radas (autor)

Avatar Url IVA TOMIĆ (autor)

Avatar Url Edo Rajh (autor)

Avatar Url Ivan-Damir Anić (autor)

Avatar Url Maja Vehovec (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Anić, Ivan-Damir; Radas, Sonja; Rajh, Edo; Tomić, Iva; Vehovec, Maja
Percepcije zainteresiranih strana o kompaniji «Ericsson Nikola Tesla», 2009. (elaborat/studija).
Anić, I., Radas, S., Rajh, E., Tomić, I. & Vehovec, M. (2009) Percepcije zainteresiranih strana o kompaniji «Ericsson Nikola Tesla». Percepcije zainteresiranih strana o kompaniji «Ericsson Nikola Tesla». Elaborat/studija.
@unknown{unknown, author = {Ani\'{c}, Ivan-Damir and Radas, Sonja and Rajh, Edo and Tomi\'{c}, Iva and Vehovec, Maja}, year = {2009}, keywords = {pokazatelji uspje\v{s}nosti poslovanja, percepcije zainteresiranih strana (dionika), dimenzije ukupne reputacije, inovativnosti i vizije te partnerskog pristupa}, title = {Percepcije zainteresiranih strana o kompaniji «Ericsson Nikola Tesla»}, keyword = {pokazatelji uspje\v{s}nosti poslovanja, percepcije zainteresiranih strana (dionika), dimenzije ukupne reputacije, inovativnosti i vizije te partnerskog pristupa} }
@unknown{unknown, author = {Ani\'{c}, Ivan-Damir and Radas, Sonja and Rajh, Edo and Tomi\'{c}, Iva and Vehovec, Maja}, year = {2009}, keywords = {key performance indicators, stakeholders perceptions, total reputation, innovatveness and vision and partnership approach dimmensions}, title = {Stakeholders' Perception of the Company «Ericsson Nikola Tesla»}, keyword = {key performance indicators, stakeholders perceptions, total reputation, innovatveness and vision and partnership approach dimmensions} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font