Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 603220

Utjecaj socijalne kompetencije učitelja na provođenje cjelodnevnog boravka učenika u školi


Jasenka Martinčević
Utjecaj socijalne kompetencije učitelja na provođenje cjelodnevnog boravka učenika u školi, 2007., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 603220 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj socijalne kompetencije učitelja na provođenje cjelodnevnog boravka učenika u školi
(THE INFLUENCE OF TEACHER'S SOCIAL COMPETENCE ON DAY CARE IMPLEMENTATION PROGRAM IN PRIMARY SCHOOLS)

Autori
Jasenka Martinčević

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
17.12

Godina
2007

Stranica
166

Mentor
Previšić, Vlatko

Ključne riječi
Socijalna kompetencija učitelja; kompetencija učitelja; komunikacijske vještine; fleksibilnost i stil vođenja; cjelodnevni boravak učenika u školi; moderni učitelj; moderna škola
(Social competence of teachers; competence of teachers; communication skills; empathy; sense of humor; optimism; flexibility; leadership style; all-day school; modern teacher; modern school)

Sažetak
Jedan od zahtjeva modernog društva je imati moderne, cjelodnevno organizirane škole. U konačnici, učitelji će ostvariti taj projekt. Tako, osim teorijskog aspekta, ovaj rad iznosi rezultate istraživanja. Istraživanje je provedeno metodom ankete na uzorku od 187 ispitanika, učitelja u osnovnim školama na području Varaždinske županije. U radu smo raščlanili pojam socijalne kompetencije učitelja na pet elemenata. Ti elementi su: empatija, optimizam i smisao za humor, komunikacijske vještine, fleksibilnost i stil vođenja. Učitelji, ispitanici ankete, procjenjivali su te elemente. Rezultati su pokazali da različite grupe učitelja procjenjuju te elemente različito. Ti rezultati mogu se iskoristiti kao jedno od mnogobrojnih polazišta za daljnje unaprjeđivanje i razvijanje ključnih kompetencija koje bi trebao imati svaki učitelj u cjelodnevnom školskom sustavu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Sveučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Vlatko Previšić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jasenka Martinčević
Utjecaj socijalne kompetencije učitelja na provođenje cjelodnevnog boravka učenika u školi, 2007., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
Jasenka Martinčević (2007) 'Utjecaj socijalne kompetencije učitelja na provođenje cjelodnevnog boravka učenika u školi', magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, year = {2007}, pages = {166}, keywords = {Socijalna kompetencija u\v{c}itelja, kompetencija u\v{c}itelja, komunikacijske vje\v{s}tine, fleksibilnost i stil vo\djenja, cjelodnevni boravak u\v{c}enika u \v{s}koli, moderni u\v{c}itelj, moderna \v{s}kola}, title = {Utjecaj socijalne kompetencije u\v{c}itelja na provo\djenje cjelodnevnog boravka u\v{c}enika u \v{s}koli}, keyword = {Socijalna kompetencija u\v{c}itelja, kompetencija u\v{c}itelja, komunikacijske vje\v{s}tine, fleksibilnost i stil vo\djenja, cjelodnevni boravak u\v{c}enika u \v{s}koli, moderni u\v{c}itelj, moderna \v{s}kola}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2007}, pages = {166}, keywords = {Social competence of teachers, competence of teachers, communication skills, empathy, sense of humor, optimism, flexibility, leadership style, all-day school, modern teacher, modern school}, title = {THE INFLUENCE OF TEACHER'S SOCIAL COMPETENCE ON DAY CARE IMPLEMENTATION PROGRAM IN PRIMARY SCHOOLS}, keyword = {Social competence of teachers, competence of teachers, communication skills, empathy, sense of humor, optimism, flexibility, leadership style, all-day school, modern teacher, modern school}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font