Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 602724

(Ne)moć međunarodnog javnog mišljenja


Skoko, Božo; Jugo, Damir; Petrović, Mario
(Ne)moć međunarodnog javnog mišljenja // Kultura komuniciranja 2011. / Tomić, Zoran (ur.).
Mostar: Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru, 2011. str. 257-271 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 602724 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
(Ne)moć međunarodnog javnog mišljenja
(Power(lessness) of the International Public Opinion)

Autori
Skoko, Božo ; Jugo, Damir ; Petrović, Mario

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Kultura komuniciranja 2011. / Tomić, Zoran - Mostar : Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru, 2011, 257-271

Skup
Mediji u Bosni i Hercegovini

Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 05.2010

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
međunarodno javno mnijenje ; mediji ; međunarodni odnosi ; odnosi s javnošću
(international public opinion ; media ; international relations ; public relations)

Sažetak
Autori se bave fenomenom i ulogom javnog mišljenja u globaliziranom svijetu, s posebnim naglaskom na načine stvaranja međunarodnog javnog mišljenja i utjecaje u globalnim međunarodnim odnosima. U tom kontekstu posebno istražuju ulogu medija u oblikovanju i promjeni javnog mišljenja. Autori pokazuju snagu međunarodnog javnog mišljenja u konketnim političkim i društvenim okolnostima ali istodobno otkrivaju mnogobrojne mogućnosti manipulacije međunarodnim javnim mišljenjem, iza kojega nerijetko stoje međunarodni centri moći i stručnjaci za odnose s javnošću. Također analiziraju česte (zlo)porabe javnog mišljenja kao alibija u nametanju i provedbi vlastitih stavova i volje. U radu se analizira i fenomen tzv. medijatizirane politike, koja je nastala kao odgovor cenatara političke moći na sve veći utjecaj medija i javnog mišljenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
MZOS-015-0152482-2476 - JAVNOST, ELITE, MEDIJI I KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA ULASKA HRVATSKE U EU (Blanuša, Nebojša, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb,
Veleučilište Edward Bernays

Profili:

Avatar Url Damir Jugo (autor)

Avatar Url Božo Skoko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Skoko, Božo; Jugo, Damir; Petrović, Mario
(Ne)moć međunarodnog javnog mišljenja // Kultura komuniciranja 2011. / Tomić, Zoran (ur.).
Mostar: Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru, 2011. str. 257-271 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Skoko, B., Jugo, D. & Petrović, M. (2011) (Ne)moć međunarodnog javnog mišljenja. U: Tomić, Z. (ur.)Kultura komuniciranja 2011..
@article{article, author = {Skoko, Bo\v{z}o and Jugo, Damir and Petrovi\'{c}, Mario}, editor = {Tomi\'{c}, Z.}, year = {2011}, pages = {257-271}, keywords = {me\djunarodno javno mnijenje, mediji, me\djunarodni odnosi, odnosi s javno\v{s}\'{c}u}, title = {(Ne)mo\'{c} me\djunarodnog javnog mi\v{s}ljenja}, keyword = {me\djunarodno javno mnijenje, mediji, me\djunarodni odnosi, odnosi s javno\v{s}\'{c}u}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Mostaru}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Skoko, Bo\v{z}o and Jugo, Damir and Petrovi\'{c}, Mario}, editor = {Tomi\'{c}, Z.}, year = {2011}, pages = {257-271}, keywords = {international public opinion, media, international relations, public relations}, title = {Power(lessness) of the International Public Opinion}, keyword = {international public opinion, media, international relations, public relations}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Mostaru}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font