Pregled bibliografske jedinice broj: 602724
(Ne)moć međunarodnog javnog mišljenja
(Ne)moć međunarodnog javnog mišljenja // Kultura komuniciranja 2011. / Tomić, Zoran (ur.).
Mostar: Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru, 2011. str. 257-271 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 602724 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
(Ne)moć međunarodnog javnog mišljenja
(Power(lessness) of the International Public Opinion)
Autori
Skoko, Božo ; Jugo, Damir ; Petrović, Mario
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kultura komuniciranja 2011.
/ Tomić, Zoran - Mostar : Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru, 2011, 257-271
Skup
Mediji u Bosni i Hercegovini
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 05.2010
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
međunarodno javno mnijenje ; mediji ; međunarodni odnosi ; odnosi s javnošću
(international public opinion ; media ; international relations ; public relations)
Sažetak
Autori se bave fenomenom i ulogom javnog mišljenja u globaliziranom svijetu, s posebnim naglaskom na načine stvaranja međunarodnog javnog mišljenja i utjecaje u globalnim međunarodnim odnosima. U tom kontekstu posebno istražuju ulogu medija u oblikovanju i promjeni javnog mišljenja. Autori pokazuju snagu međunarodnog javnog mišljenja u konketnim političkim i društvenim okolnostima ali istodobno otkrivaju mnogobrojne mogućnosti manipulacije međunarodnim javnim mišljenjem, iza kojega nerijetko stoje međunarodni centri moći i stručnjaci za odnose s javnošću. Također analiziraju česte (zlo)porabe javnog mišljenja kao alibija u nametanju i provedbi vlastitih stavova i volje. U radu se analizira i fenomen tzv. medijatizirane politike, koja je nastala kao odgovor cenatara političke moći na sve veći utjecaj medija i javnog mišljenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Politologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-015-0152482-2476 - JAVNOST, ELITE, MEDIJI I KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA ULASKA HRVATSKE U EU (Blanuša, Nebojša, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb,
Veleučilište Edward Bernays