Pregled bibliografske jedinice broj: 602713
Pravo djeteta s teškoćama u razvoju na kvalitetno obrazovanje - primjer djeteta s pervazivnim razvojnim poremećajem
Pravo djeteta s teškoćama u razvoju na kvalitetno obrazovanje - primjer djeteta s pervazivnim razvojnim poremećajem, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet Split, Split
CROSBI ID: 602713 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pravo djeteta s teškoćama u razvoju na kvalitetno obrazovanje - primjer djeteta s pervazivnim razvojnim poremećajem
(The right of children with developmental difficulties to quality education)
Autori
Žuro, Marinela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet Split
Mjesto
Split
Datum
22.10
Godina
2012
Stranica
53
Mentor
Ljubetić, Maja
Neposredni voditelj
Pezo Babić, Ana
Ključne riječi
djeca s teškoćama u razvoju; prava djece; kvalitetno obrazovanje; uloga pedagoga
(children with developmental difficulties; children's rights; quality education; the role of educators)
Sažetak
Suvremeno društvo koje odgovara potrebama vremena društvo je u kojem su prava djece neupitno ostvariva. Djeca s teškoćama u razvoju pored potreba koje imaju sva druga djeca imaju one koje su u neposrednoj vezi s teškoćama pojedinog djeteta. Cilj istraživanja bio je utvrditi ostvaruje li se pravo djece s teškoćama u razvoju na kvalitetno obrazovanje i u kojoj mjeri. Istraživanje je provedeno u Centru za odgoj i obrazovanje Juraj Bonači u Splitu. Istraživanjem je utvrđeno da pravo djece s teškoćama u razvoju na kvalitetno obrazovanje nije u potpunosti ostvareno s obzirom na uvjete i mogućnosti. Utvrđen je nedostatak stručnog kadra kao i nedostatak materijalnih uvjeta koji bi pri određenim teškoćama omogućili bolji i učinkovitiji rad s djetetom kao i moguće brže i bolje otklanjanje teškoće ili njeno ublažavanje. Uloga pedagoga, kao i ostalih stručnjaka koji rade s djecom u ostvarivanju prava djece s teškoćama u razvoju na kvalitetno obrazovanje, značajna je iz više razloga. Pedagozi svojim zalaganjem, stalnim usavršavanjem, dobrom suradnjom s roditeljima, radom u timu kao i uključivanjem u skrb djece s teškoćama u razvoju šire društvene zajednice, omogućuju djeci skrb koja je u datom momentu najbolja moguća. Svojim kompetencijama pedagozi imaju priliku omogućiti optimalan razvoj djece s teškoćama u razvoju, njihovo uključivanje u društvo, što predstavlja preduvjet kako dobra pojedinca, tako i društva u cjelini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija