Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 602711

Roditeljska podrška razvoju govorno-jezičnih kompetencija djece rane i predškolske dobi


Čelar, Mirjana
Roditeljska podrška razvoju govorno-jezičnih kompetencija djece rane i predškolske dobi, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 602711 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Roditeljska podrška razvoju govorno-jezičnih kompetencija djece rane i predškolske dobi
(Parental support for development of speech and language competence of children early and preschool age)

Autori
Čelar, Mirjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
22.10

Godina
2012

Stranica
63

Mentor
Ljubetić, Maja

Ključne riječi
roditeljska podrška; kvalitetno roditeljstvo; partnerstvo obitelji i odgojno-obrazovne ustanove; govorno-jezična kompetencija
(parental support; quality parenting; partnership between family and preschool; speech and language competence)

Sažetak
Djeca su cjelovite osobe, ona razumiju, osjećaju, osluškuju okolinu, ali da bi se izgradili kao kompetentni pojedinci potrebna im je podrška, razumijevanje, uvažavanje i prihvaćanje te iste okoline kojoj pripadaju. Roditelj kao prvi i najznačajniji odgojitelji djeteta, trebaju pružiti adekvatan model dječjoj identifikaciji i imitaciji, poticati govorno-jezični razvoj i sudjelovati u zajedničkim aktivnostima u svrhu uzajamnog učenja, rasta i razvoja. Rezultati istraživanja su pokazali kako roditelji aktivno podupiru govorno-jezični razvoj svojih mališana kroz razne aktivnosti čitanja, jedino su zakazali u strategijama učenja i poučavanja, jer još uvijek nisu kompetentni prilagoditi svoje strategije učenja i pojašnjavanja djetetovoj kognitivnoj razini. Roditelji i odgojitelji predstavljaju (govorno-jezične) uzore djeci, stoga treba nastojati uspostaviti partnerske odnose u svrhu osiguravanja kvalitetne suradnje obitelji i vrtića. Prema rezultatima istraživanja, roditelji su zainteresirani za napredak svoga djeteta i žele uspostaviti partnerski odnos s odgojno-obrazovnom ustanovom, a taj podatak može biti dobar motiv za uspostavljanje kvalitetnih zajednica dijaloga, uvažavanja i suradnje - u svrhu rasta i razvoja kompetentnih pojedinaca.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Maja Ljubetić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čelar, Mirjana
Roditeljska podrška razvoju govorno-jezičnih kompetencija djece rane i predškolske dobi, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Čelar, M. (2012) 'Roditeljska podrška razvoju govorno-jezičnih kompetencija djece rane i predškolske dobi', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}elar, Mirjana}, year = {2012}, pages = {63}, keywords = {roditeljska podr\v{s}ka, kvalitetno roditeljstvo, partnerstvo obitelji i odgojno-obrazovne ustanove, govorno-jezi\v{c}na kompetencija}, title = {Roditeljska podr\v{s}ka razvoju govorno-jezi\v{c}nih kompetencija djece rane i pred\v{s}kolske dobi}, keyword = {roditeljska podr\v{s}ka, kvalitetno roditeljstvo, partnerstvo obitelji i odgojno-obrazovne ustanove, govorno-jezi\v{c}na kompetencija}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}elar, Mirjana}, year = {2012}, pages = {63}, keywords = {parental support, quality parenting, partnership between family and preschool, speech and language competence}, title = {Parental support for development of speech and language competence of children early and preschool age}, keyword = {parental support, quality parenting, partnership between family and preschool, speech and language competence}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font