Pregled bibliografske jedinice broj: 602552
MOTORIČKA ZNANJA TRAKOM KOD PREDŠKOLSKE DJECE – KONSTRUKCIJA I VALIDACIJA
MOTORIČKA ZNANJA TRAKOM KOD PREDŠKOLSKE DJECE – KONSTRUKCIJA I VALIDACIJA // Proceedings book of the 4th International Scientific Conference "Contemporary Kinesiology" 2012
Split, 2012. str. 653-660 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 602552 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
MOTORIČKA ZNANJA TRAKOM KOD PREDŠKOLSKE DJECE – KONSTRUKCIJA I VALIDACIJA
(Ribbon motor skills in preschool children - construction and validation)
Autori
Kezić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings book of the 4th International Scientific Conference "Contemporary Kinesiology" 2012
/ - Split, 2012, 653-660
Skup
4th International Scientific Conference "Contemporary Kinesiology" 2012
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 24.08.2012. - 26.08.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
specifična znanja; šestogodišnjaci; objektivnost; pragmatična valjanost; ritmička gimnastika
(specific skills; six-year-olds; objectivity; construct validity; rhythmic gymnastics)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je konstruirati i validirati mjerne instrumente za procjenu stupnja usvojenosti specifičnih motoričkih znanja trakom u ritmičkoj gimnastici na populaciji predškolske djece. Uzorak ispitanika sačinjavao je 70 djece (30 djevojčica i 40 dječaka) iz dva dječja vrtića kronološke dobi 6 godina (± 6 mjeseci). Sveukupno je konstruirano 5 testova trakom: zamasi trakom s poskocima (TZ), kruženje trake u vagi (TK), vodoravna zmija trakom (TZM), spirale trakom u hodanju unatrag (TSP), osmica trakom (TO) koja su procjenjivana putem postavljenih kriterija. Prema vrijednostima Cronbach alpha koeficijenata od 0.88 do 0.98. testove za procjenu stupnja usvojenosti znanja trakom možemo smatrati objektivnim mjernim instrumentima. Analiza varijance nije potvrdila homogenost testova vjerojatno iz razloga uske skale ocjenjivanja. Osjetljivost je potvrđena kod tri od pet testova, dok je pragmatična valjanost testova zadovoljavajuća, te su kao takvi upotrebljivi na uzorku predškolaca.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
315-1773397-3333 - Mjerenje motoričkih znanja u kineziologiji (Miletić, Đurđica, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Split
Profili:
Ana Kezić
(autor)