Pregled bibliografske jedinice broj: 602289
Korištenje školskog vrta u funkciji nastave
Korištenje školskog vrta u funkciji nastave, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, odsjek za učiteljske studije Čakovec, Čakovec
CROSBI ID: 602289 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korištenje školskog vrta u funkciji nastave
(Using schoolgardening in the classrom)
Autori
David, Andrijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet, odsjek za učiteljske studije Čakovec
Mjesto
Čakovec
Datum
04.03
Godina
2011
Stranica
54
Mentor
Vijtiuk, Nada ; Lukša, Žaklin
Ključne riječi
školski vrt; izvanučionička nastava; aktivno učenje
(school garden; outdoor teaching; active learning)
Sažetak
Školski vrtovi kao pedagogijska kategorija javljaju se u 19. Stoljeću i vrlo brzo postaju obvezujući za sve pučke škole. U vrijeme Prvog svjetskog rata i kasnije, stanje vezano uz školske vrtove znatno se promijenilo, a propisi kojima su bili regulirani često su izmjenjivani. U suvremeno doba reafirmaciju školskih vrtova pokreće Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa u suradnji s UNICEFOM i Središnjim odborom za učeničko zadrugarstvo. Korištenjem školskog vrta u nastavi ona može biti iskustvena i istraživačka. Brojna istraživanja pokazuju da stjecanje iskustava iz neposredne okoline te sudjelovanje u takvim aktivnostima može biti snažan čimbenik motivacije učenika za stjecanje znanja na višim razinama kao i na trajnost usvojenih znanja. Istraživanje provedeno u sklopu ovog rada o utjecaju korištenja školskog vrta u nastavi prirode u društva također je pokazalo da iskustveno učenje (u školskom vrtu) utječe na rezultate učenja. Učenici koji su dio nastave proveli u školskom vrtu postižu bolje rezultate i pokazuju veće razumijevanje u provedenom testiranju u odnosu na kontrolnu skupinu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb