Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 602289

Korištenje školskog vrta u funkciji nastave


David, Andrijana
Korištenje školskog vrta u funkciji nastave, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, odsjek za učiteljske studije Čakovec, Čakovec


CROSBI ID: 602289 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Korištenje školskog vrta u funkciji nastave
(Using schoolgardening in the classrom)

Autori
David, Andrijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet, odsjek za učiteljske studije Čakovec

Mjesto
Čakovec

Datum
04.03

Godina
2011

Stranica
54

Mentor
Vijtiuk, Nada ; Lukša, Žaklin

Ključne riječi
školski vrt; izvanučionička nastava; aktivno učenje
(school garden; outdoor teaching; active learning)

Sažetak
Školski vrtovi kao pedagogijska kategorija javljaju se u 19. Stoljeću i vrlo brzo postaju obvezujući za sve pučke škole. U vrijeme Prvog svjetskog rata i kasnije, stanje vezano uz školske vrtove znatno se promijenilo, a propisi kojima su bili regulirani često su izmjenjivani. U suvremeno doba reafirmaciju školskih vrtova pokreće Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa u suradnji s UNICEFOM i Središnjim odborom za učeničko zadrugarstvo. Korištenjem školskog vrta u nastavi ona može biti iskustvena i istraživačka. Brojna istraživanja pokazuju da stjecanje iskustava iz neposredne okoline te sudjelovanje u takvim aktivnostima može biti snažan čimbenik motivacije učenika za stjecanje znanja na višim razinama kao i na trajnost usvojenih znanja. Istraživanje provedeno u sklopu ovog rada o utjecaju korištenja školskog vrta u nastavi prirode u društva također je pokazalo da iskustveno učenje (u školskom vrtu) utječe na rezultate učenja. Učenici koji su dio nastave proveli u školskom vrtu postižu bolje rezultate i pokazuju veće razumijevanje u provedenom testiranju u odnosu na kontrolnu skupinu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Žaklin Lukša (mentor)

Avatar Url Nada Vijtiuk (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

David, Andrijana
Korištenje školskog vrta u funkciji nastave, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, odsjek za učiteljske studije Čakovec, Čakovec
David, A. (2011) 'Korištenje školskog vrta u funkciji nastave', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, odsjek za učiteljske studije Čakovec, Čakovec.
@phdthesis{phdthesis, author = {David, Andrijana}, year = {2011}, pages = {54}, keywords = {\v{s}kolski vrt, izvanu\v{c}ioni\v{c}ka nastava, aktivno u\v{c}enje}, title = {Kori\v{s}tenje \v{s}kolskog vrta u funkciji nastave}, keyword = {\v{s}kolski vrt, izvanu\v{c}ioni\v{c}ka nastava, aktivno u\v{c}enje}, publisherplace = {\v{C}akovec} }
@phdthesis{phdthesis, author = {David, Andrijana}, year = {2011}, pages = {54}, keywords = {school garden, outdoor teaching, active learning}, title = {Using schoolgardening in the classrom}, keyword = {school garden, outdoor teaching, active learning}, publisherplace = {\v{C}akovec} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font