Pregled bibliografske jedinice broj: 602266
Kultura u funkciji promidžbe i razvoja hrvatskog turizma
Kultura u funkciji promidžbe i razvoja hrvatskog turizma, 2007., diplomski rad, diplomski, Visoka poslovna škola s p.j., Višnjan
CROSBI ID: 602266 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kultura u funkciji promidžbe i razvoja hrvatskog turizma
(Culture as a marketing tool to present Croatia and to develop Croatian tourism)
Autori
Greblo, Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Visoka poslovna škola s p.j.
Mjesto
Višnjan
Datum
14.02
Godina
2007
Stranica
54
Mentor
Nikolić, Gordana
Ključne riječi
kulturni turizam; nacionalno turističko tržište; integralni turistički proizvod
(culture tourism; national tourist market; integral touristic product)
Sažetak
Kultura u funkciji promidžbe i razvoja hrvatskog turizma
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija