Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 602264

Utjecaj aktivnog učenja na primjeru projekta zdravstvenog odgoja na stavove i higijenske navike učenika


Sinković, Nevenka; Dragić Runjak, Tea; Lukša, Žaklin; Šalamon, Tanja
Utjecaj aktivnog učenja na primjeru projekta zdravstvenog odgoja na stavove i higijenske navike učenika // 11. Hrvatski biološki kongres : zbornik sažetaka / Jelaska, Sven D. ; Klobučar, Goran I.V. ; Šerić Jelaska, Lucija ; Leljak Levanić, Dunja ; Lukša, Žaklin (ur.).
Zagreb: Hrvatsko biološko društvo, 2012. str. 48-49 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 602264 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj aktivnog učenja na primjeru projekta zdravstvenog odgoja na stavove i higijenske navike učenika
(Effect of active learning – a health education project and its effect on students' attitude towards hygiene and their hygienic habits)

Autori
Sinković, Nevenka ; Dragić Runjak, Tea ; Lukša, Žaklin ; Šalamon, Tanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
11. Hrvatski biološki kongres : zbornik sažetaka / Jelaska, Sven D. ; Klobučar, Goran I.V. ; Šerić Jelaska, Lucija ; Leljak Levanić, Dunja ; Lukša, Žaklin - Zagreb : Hrvatsko biološko društvo, 2012, 48-49

Skup
11. Hrvatski biološki kongres

Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 16.09.2012. - 21.09.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
projektna nastava biologije; aktivno učenje; rad učenika; stavovi; higijenske navike; zdravstveni odgoj
(biology project strategies; active learning; student work; attitude towards hygiene; hygienic habits; health education)

Sažetak
Cilj istraživanja bio je utvrditi koliko aktivno uključivanje učenika kroz projektnu nastavu utječe na stavove i navike učenika. Istraživanje je provedeno na uzorku od 198 učenika prvih i 210 trećih razreda Gimnazije u Čakovcu šk. god. 2011/12. Pri tome je 32 učenika direktno sudjelovalo u projektu u sklopu izborne nastave biologije. Stavovi učenika ispitivani su anketom prije i nakon provedenog projekta. S učenicima direktno uključenim u projekt je proveden i intervju. Ideja projekta bila je utvrditi stavove i higijenske navike učenika prije i nakon provedbe projekta. Učenici su izradili film i prezentaciju u sklopu projekta. Nakon toga prezentirali su rezultate projekta u svim razredima na satu razredne zajednice. Nakon toga ponovno je provedeno anketiranje učenika. Utvrđeno je da postoji statistički značajna razlika u stavovima i higijenskim navikama učenika prvih i trećih razreda prije provedbe i nakon provedbe projekta. Najbolje rezultate pokazali su učenici koji su direktno radili na projektu, ali i ostali učenici ističu vrijednost informacija koje su im prezentirali njihovi vršnjaci, a posebno vrijednost vizualizacije prisustva bakterija u prostorima u kojima borave učenici u školi. Rezultati istraživanja potvrđuju potrebu korištenja projektne nastave i aktivnih metoda učenja jer to značajno utječe na njihove stavove i navike. Posebno je značajno da je navedeni projekt primjer za mogućnost uvođenja ovakvog oblika zdravstvenog odgoja u školski sustav.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Žaklin Lukša (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Sinković, Nevenka; Dragić Runjak, Tea; Lukša, Žaklin; Šalamon, Tanja
Utjecaj aktivnog učenja na primjeru projekta zdravstvenog odgoja na stavove i higijenske navike učenika // 11. Hrvatski biološki kongres : zbornik sažetaka / Jelaska, Sven D. ; Klobučar, Goran I.V. ; Šerić Jelaska, Lucija ; Leljak Levanić, Dunja ; Lukša, Žaklin (ur.).
Zagreb: Hrvatsko biološko društvo, 2012. str. 48-49 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Sinković, N., Dragić Runjak, T., Lukša, Ž. & Šalamon, T. (2012) Utjecaj aktivnog učenja na primjeru projekta zdravstvenog odgoja na stavove i higijenske navike učenika. U: Jelaska, S., Klobučar, G., Šerić Jelaska, L., Leljak Levanić, D. & Lukša, Ž. (ur.)11. Hrvatski biološki kongres : zbornik sažetaka.
@article{article, author = {Sinkovi\'{c}, Nevenka and Dragi\'{c} Runjak, Tea and Luk\v{s}a, \v{Z}aklin and \v{S}alamon, Tanja}, year = {2012}, pages = {48-49}, keywords = {projektna nastava biologije, aktivno u\v{c}enje, rad u\v{c}enika, stavovi, higijenske navike, zdravstveni odgoj}, title = {Utjecaj aktivnog u\v{c}enja na primjeru projekta zdravstvenog odgoja na stavove i higijenske navike u\v{c}enika}, keyword = {projektna nastava biologije, aktivno u\v{c}enje, rad u\v{c}enika, stavovi, higijenske navike, zdravstveni odgoj}, publisher = {Hrvatsko biolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }
@article{article, author = {Sinkovi\'{c}, Nevenka and Dragi\'{c} Runjak, Tea and Luk\v{s}a, \v{Z}aklin and \v{S}alamon, Tanja}, year = {2012}, pages = {48-49}, keywords = {biology project strategies, active learning, student work, attitude towards hygiene, hygienic habits, health education}, title = {Effect of active learning – a health education project and its effect on students' attitude towards hygiene and their hygienic habits}, keyword = {biology project strategies, active learning, student work, attitude towards hygiene, hygienic habits, health education}, publisher = {Hrvatsko biolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font