Pregled bibliografske jedinice broj: 602251
Specifičnosti oglašavanja u maloprodaji
Specifičnosti oglašavanja u maloprodaji, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 602251 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Specifičnosti oglašavanja u maloprodaji
(Specifics of Advertising in Retail)
Autori
Pavačić, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
28.09
Godina
2012
Stranica
75
Mentor
Mencer, Ivan
Neposredni voditelj
Jelenc, Lara
Ključne riječi
oglašavanje; maloprodaja; oglašavanje u maloprodaji
(advertising; retail; advertising in retail)
Sažetak
Autorica istražuje specifičnosti oglašavanja kao promotivne aktivnosti u maloprodajnom poslovanju na primjeru poslovnog subjekta Konzum d.d. Prilikom istraživanja definira temeljne karakteristike oglašavanja, specifičnosti u maloprodaji te provodi utvrđivanje specifičnosti promocije u maloprodaji na primjeru poslovanja Konzum d.d.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka