Pregled bibliografske jedinice broj: 602246
Karakteristike interneta kao medija oglašavanja
Karakteristike interneta kao medija oglašavanja, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 602246 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Karakteristike interneta kao medija oglašavanja
(Caracteristics of Internet as Advertising Medium)
Autori
Podlogar, Lina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
28.09
Godina
2012
Stranica
56
Mentor
Mencer, Ivan
Neposredni voditelj
Jelenc, Lara
Ključne riječi
mediji u oglašavanju; internet;
(advertising medium; internet)
Sažetak
Autorica radom prikazuje specifičnosti komunikacija putem medija u svrhu oglašavanja i na kojim se sve medijima može oglašavati jedno poduzeće, iznosi važnost, prednosti i nedostatke interneta kao medija oglašavanja te navodi vrste oglašavanja putem interneta vezanih uz segmentaciju tržišta, vrši analizu internet kampanje "Zalijepi se za Kamova" te donosi sintezu rezultata uz primjerene zaključke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka