Pregled bibliografske jedinice broj: 602233
Impulzivna kupovina
Impulzivna kupovina, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 602233 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Impulzivna kupovina
(Impulsive shopping)
Autori
Ančić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
28.09
Godina
2012
Stranica
66
Mentor
Lara Jelenc
Ključne riječi
impulzivna kupovina; ponašanje potrošača; modeli ponašanja potrošača; model velikih pet
(impulsive buy; consumer behaviour; models of consumer behaviour; big five model)
Sažetak
U radu je istraženo ponašanje potrošača s ciljem utvrđivanja povezanosti demografskih i individualnih pokazatelja sa impulzivnim ponašanjem prilikom kupovine, odnosno utvrđivanja značajne povezanosti između kretanja pojedinih varijabli. Autorica istražuje pokazatelje koji imaju utjecaj na impulzivno ponašanje potrošača prilikom kupovine proizvoda široke potrošnje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka