Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 602233

Impulzivna kupovina


Ančić, Ana
Impulzivna kupovina, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 602233 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Impulzivna kupovina
(Impulsive shopping)

Autori
Ančić, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
28.09

Godina
2012

Stranica
66

Mentor
Lara Jelenc

Ključne riječi
impulzivna kupovina; ponašanje potrošača; modeli ponašanja potrošača; model velikih pet
(impulsive buy; consumer behaviour; models of consumer behaviour; big five model)

Sažetak
U radu je istraženo ponašanje potrošača s ciljem utvrđivanja povezanosti demografskih i individualnih pokazatelja sa impulzivnim ponašanjem prilikom kupovine, odnosno utvrđivanja značajne povezanosti između kretanja pojedinih varijabli. Autorica istražuje pokazatelje koji imaju utjecaj na impulzivno ponašanje potrošača prilikom kupovine proizvoda široke potrošnje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)

Avatar Url Lara Jelenc (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ančić, Ana
Impulzivna kupovina, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Ančić, A. (2012) 'Impulzivna kupovina', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {An\v{c}i\'{c}, Ana}, year = {2012}, pages = {66}, keywords = {impulzivna kupovina, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, modeli pona\v{s}anja potro\v{s}a\v{c}a, model velikih pet}, title = {Impulzivna kupovina}, keyword = {impulzivna kupovina, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, modeli pona\v{s}anja potro\v{s}a\v{c}a, model velikih pet}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {An\v{c}i\'{c}, Ana}, year = {2012}, pages = {66}, keywords = {impulsive buy, consumer behaviour, models of consumer behaviour, big five model}, title = {Impulsive shopping}, keyword = {impulsive buy, consumer behaviour, models of consumer behaviour, big five model}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font