Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 602228

Specifičnosti stvaranja marke proizvoda na farmaceutskom tržištu


Trošt, Lara
Specifičnosti stvaranja marke proizvoda na farmaceutskom tržištu, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 602228 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Specifičnosti stvaranja marke proizvoda na farmaceutskom tržištu
(Specifics of creating Products Brand in the Pharmaceutical Market)

Autori
Trošt, Lara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
28.09

Godina
2012

Stranica
52

Mentor
Mencer, Ivan

Neposredni voditelj
Jelenc, Lara

Ključne riječi
marka; utjecaj marke; farmaceutsko tržište
(brand; brand impact; pharmaceutical market)

Sažetak
Autorica u radu istražuje utjecaj marke na ponašanje potrošača te specifičnosti kreiranja marke na farmaceutskom tržištu na primjeru stvaranja marke proizvoda Aqua Maris. Cilj istraživanja od kojeg se polazi je znanstvenim metodama dokazati da uspjeh marke ovisi o tome koliko ona potiče kupce da osjećaju lojalnost prema određenoj marci.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)

Avatar Url Lara Jelenc (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Trošt, Lara
Specifičnosti stvaranja marke proizvoda na farmaceutskom tržištu, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Trošt, L. (2012) 'Specifičnosti stvaranja marke proizvoda na farmaceutskom tržištu', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Tro\v{s}t, Lara}, year = {2012}, pages = {52}, keywords = {marka, utjecaj marke, farmaceutsko tr\v{z}i\v{s}te}, title = {Specifi\v{c}nosti stvaranja marke proizvoda na farmaceutskom tr\v{z}i\v{s}tu}, keyword = {marka, utjecaj marke, farmaceutsko tr\v{z}i\v{s}te}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Tro\v{s}t, Lara}, year = {2012}, pages = {52}, keywords = {brand, brand impact, pharmaceutical market}, title = {Specifics of creating Products Brand in the Pharmaceutical Market}, keyword = {brand, brand impact, pharmaceutical market}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font