Pregled bibliografske jedinice broj: 602228
Specifičnosti stvaranja marke proizvoda na farmaceutskom tržištu
Specifičnosti stvaranja marke proizvoda na farmaceutskom tržištu, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 602228 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Specifičnosti stvaranja marke proizvoda na farmaceutskom tržištu
(Specifics of creating Products Brand in the Pharmaceutical Market)
Autori
Trošt, Lara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
28.09
Godina
2012
Stranica
52
Mentor
Mencer, Ivan
Neposredni voditelj
Jelenc, Lara
Ključne riječi
marka; utjecaj marke; farmaceutsko tržište
(brand; brand impact; pharmaceutical market)
Sažetak
Autorica u radu istražuje utjecaj marke na ponašanje potrošača te specifičnosti kreiranja marke na farmaceutskom tržištu na primjeru stvaranja marke proizvoda Aqua Maris. Cilj istraživanja od kojeg se polazi je znanstvenim metodama dokazati da uspjeh marke ovisi o tome koliko ona potiče kupce da osjećaju lojalnost prema određenoj marci.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka