Pregled bibliografske jedinice broj: 601990
Knjižnice, studenti i društvene mreže : ispitivanje informacijskih navika studenata
Knjižnice, studenti i društvene mreže : ispitivanje informacijskih navika studenata // Zbornik radova 4. međunarodne konferencije BAM 2010 - Evropske smjernice za saradnju biblioteka arhiva i muzeja : informacijske ustanove za 21. stoljeće / Rešidbegović, A ; Sabljaković, B. ; Grebović, N. (ur.).
Sarajevo: Asocijacija informacijskih stručnjaka - bibliotekara, arhivista i muzeologa, 2012. str. 135-143 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 601990 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Knjižnice, studenti i društvene mreže : ispitivanje informacijskih navika studenata
(Libraries, students and social networks : research of information habits of students)
Autori
Banek Zorica, Mihaela ; Ivanjko, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 4. međunarodne konferencije BAM 2010 - Evropske smjernice za saradnju biblioteka arhiva i muzeja : informacijske ustanove za 21. stoljeće
/ Rešidbegović, A ; Sabljaković, B. ; Grebović, N. - Sarajevo : Asocijacija informacijskih stručnjaka - bibliotekara, arhivista i muzeologa, 2012, 135-143
ISBN
978-9958-9934-3-5
Skup
4. međunarodna konferencija BAM 2010 - Evropske smjernice za saradnju biblioteka arhiva i muzeja : informacijske ustanove za 21. stoljeće
Mjesto i datum
Zenica, Bosna i Hercegovina; Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 12.11.2010. - 13.11.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
društvene mreže ; društveni softver ; web 2.0 ; knjižnica ; Facebook
(social networks ; social software ; Web 2.0 ; library ; Facebook)
Sažetak
Sve većim utjecajem informacijskih tehnologija pristupi prenošenju znanja u akademskom okruženju postepeno se mijenjaju. Iako su fakulteti često izvor novih pristupa i ideja, oni su ipak prvenstveno tradicionalna okruženja koja se temelje na tradicionalnim pristupima usvajanja i prenošenja znanja. Suočeni s novim generacijama kojima je korištenje novih tehnologija postalo dio svakodnevice, važno je ispitati mogućnosti primjene novih pristupa podučavanju i novih tehnologija u nastavi. Istražujući kako studenti koriste nove tehnologije, ali i kako percipiraju tradicionalne načine pružanja informacija, poput korištenja knjižnica i njihovih usluga mogu se dobiti neki od odgovora na pitanja najboljeg pristupa prenošenju novih znanja. Ovo istraživanje želi dati doprinos razumijevanju informacijskih navika studenata i načina na koji društveni softver može donijeti promjene u tradicionalnim modelima komunikacije i transfera znanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301799-1755 - Organizacija, upravljanje i razmjena znanja u elektroničkom obrazovnom okruženju (Lasić-Lazić, Jadranka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb