Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 601961

UTJECAJ SOCIJALNE KOMPETENCIJE UČITELJA NA PROVOĐENJE CJELODNEVNOG BORAVKA UČENIKA U ŠKOLI


Jasenka Martinčević
UTJECAJ SOCIJALNE KOMPETENCIJE UČITELJA NA PROVOĐENJE CJELODNEVNOG BORAVKA UČENIKA U ŠKOLI // Odgojne znanosti, 12 (2010) (2010), 2 (20); 441-458 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 601961 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
UTJECAJ SOCIJALNE KOMPETENCIJE UČITELJA NA PROVOĐENJE CJELODNEVNOG BORAVKA UČENIKA U ŠKOLI
(THE INFLUENCE OF TEACHER’S SOCIAL COMPETENCE ON DAY CARE IMPLEMENTATION PROGRAM IN PRIMARY SCHOOLS)

Autori
Jasenka Martinčević

Izvornik
Odgojne znanosti (1846-1204) 12 (2010) (2010), 2 (20); 441-458

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Socijalna kompetencija učitelja; komunikacijske vještine; fleksibilnost i stil vođenja; cjelodnevni boravak učenika u školi; moderna škola
(Social competence of teachers; communication skills; empathy; flexibility and leadership style; all-day school; modern school)

Sažetak
Jedan od zahtjeva modernog društva je imati moderne, cjelodnevno organizirane škole. U konačnici, učitelji će ostvariti taj projekt. Tako, osim teorijskog aspekta, ovaj rad iznosi rezultate empirijskog istraživanja. Istraživanje je provedeno metodom ankete na uzorku od 187 ispitanika, učitelja u osnovnim školama na području Varaždinske županije. U radu smo raščlanili pojam socijalne kompetencije učitelja na pet elemenata. Ti elementi su: empatija, optimizam i smisao za humor, komunikacijske vještine, fleksibilnost i stil vođenja. Učitelji, ispitanici ankete, procjenjivali su te elemente. Rezultati su pokazali da različite grupe učitelja procjenjuju te elemente različito. Ti rezultati mogu se iskoristiti kao jedno od mnogobrojnih polazišta za daljnje unaprjeđivanje i razvijanje ključnih kompetencija koje bi trebao imati svaki učitelj u cjelodnevnom školskom sustavu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Sveučilište u Zagrebu


Citiraj ovu publikaciju:

Jasenka Martinčević
UTJECAJ SOCIJALNE KOMPETENCIJE UČITELJA NA PROVOĐENJE CJELODNEVNOG BORAVKA UČENIKA U ŠKOLI // Odgojne znanosti, 12 (2010) (2010), 2 (20); 441-458 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Jasenka Martinčević (2010) UTJECAJ SOCIJALNE KOMPETENCIJE UČITELJA NA PROVOĐENJE CJELODNEVNOG BORAVKA UČENIKA U ŠKOLI. Odgojne znanosti, 12 (2010) (2 (20)), 441-458.
@article{article, year = {2010}, pages = {441-458}, keywords = {Socijalna kompetencija u\v{c}itelja, komunikacijske vje\v{s}tine, fleksibilnost i stil vo\djenja, cjelodnevni boravak u\v{c}enika u \v{s}koli, moderna \v{s}kola}, journal = {Odgojne znanosti}, volume = {12 (2010)}, number = {2 (20)}, issn = {1846-1204}, title = {UTJECAJ SOCIJALNE KOMPETENCIJE U\v{C}ITELJA NA PROVO\DJENJE CJELODNEVNOG BORAVKA U\v{C}ENIKA U \v{S}KOLI}, keyword = {Socijalna kompetencija u\v{c}itelja, komunikacijske vje\v{s}tine, fleksibilnost i stil vo\djenja, cjelodnevni boravak u\v{c}enika u \v{s}koli, moderna \v{s}kola} }
@article{article, year = {2010}, pages = {441-458}, keywords = {Social competence of teachers, communication skills, empathy, flexibility and leadership style, all-day school, modern school}, journal = {Odgojne znanosti}, volume = {12 (2010)}, number = {2 (20)}, issn = {1846-1204}, title = {THE INFLUENCE OF TEACHER’S SOCIAL COMPETENCE ON DAY CARE IMPLEMENTATION PROGRAM IN PRIMARY SCHOOLS}, keyword = {Social competence of teachers, communication skills, empathy, flexibility and leadership style, all-day school, modern school} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Social Science Citation Index (SSCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Linguistics Abstracts
  • Social Services Abstracts
  • Sociological Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts
  • Social Sciences Citation Index (SSCI)





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font