Pregled bibliografske jedinice broj: 60159
Povezanost između agresivnosti zatvorenika i njihova socioekonomskog i obiteljskog statusa
Povezanost između agresivnosti zatvorenika i njihova socioekonomskog i obiteljskog statusa // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 36 (2000), 1; 75-86 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 60159 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost između agresivnosti zatvorenika i njihova socioekonomskog i obiteljskog statusa
(The relationship between inmates' aggression and their socioeconomic and family characteristic)
Autori
Mejovšek, Milko ; Buđanovac, Aleksandar ; Šućur, Zoran
Izvornik
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 36
(2000), 1;
75-86
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
komponente agresivnosti; socioekonomski status; obiteljski status
(component of aggression; socio-economic status; family status)
Sažetak
Na uzorku zatvorenika ispitivane su relacije između komponenti agresivnosti i različitih varijabli socioekonomskog i obiteljskog statusa. Nezavisne varijable su pokrivale dva područja: obilježja primarne obitelji i obilježja ispitanika. Svako je područje bilo sastavljeno od tri skupa varijabli. Obilježja primarne obitelji: socioekonomski status, socijalna patologija i fizičko nasilje; obilježja ispitanika: obrazovanje, socijalna patologija i obitelj. Zavisne varijable su bile: fizička agresivnost, srdžba i hostilnost.
Rezultati pokazuju da varijable primarne obitelji i varijable koje opisuju ispitanika imaju podjednaku prediktivnu vrijednost. Nakon parcijalizacije varijabli primarne obitelji, ostaje još uvijek značajan dio zajedničke varijance s komponentama agresivnosti koji se uglavnom može pripisati obrazovanju ispitanika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Excerpta Medica
- Sociological Abstracts
- Special Educational Needs Abstract
- ERIC
- Content Pages in Education