Pregled bibliografske jedinice broj: 60153
Percipirana profesionalna kompetentnost učitelja redovnih škola
Percipirana profesionalna kompetentnost učitelja redovnih škola, 1998., diplomski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 60153 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percipirana profesionalna kompetentnost učitelja redovnih škola
(Perceived profesional competence of teachers)
Autori
Mikičić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Edukacijsko rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
26.06
Godina
1998
Stranica
42
Mentor
Sekušak-Galešev,Snježana
Ključne riječi
profesionalna kompetentnost;učitelji
(profesional competence;teachers)
Sažetak
Tema ovog rada je samopercepcija profesionalne kompetentnosti učitelja/nastavnika redovnih škola,a povezano s utjecajem anksioznosti na profesionalnu kompetentnost.Cilj ispitivanja je upotrebom Skale samopercepcije profesionalne kompetentnosti i Skale anksioznosti iz Baterije za samoprocjenu profesionalne kompetentnosti utvrditi međusobnu povezanost profesionalne kompetentnosti i anksioznosti.Rezultati su pokazali da generalno anksioznost ne smanjuje profesionalnu kompetentnost učitelja/nastavnika,dok se korelacijskom analizom varijabli obje skale pokazala određena povezanost(utjecaj negativnog predznaka)anksioznosti na profesionalnu kompetentnost.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Projekti:
013001
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Snježana Sekušak Galešev
(mentor)