Pregled bibliografske jedinice broj: 601463
Modeli učenja njemačkoga jezika u ranoj dobi
Modeli učenja njemačkoga jezika u ranoj dobi, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 601463 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Modeli učenja njemačkoga jezika u ranoj dobi
(Models of early language learning – German as a foreign language)
Autori
Blažević, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
31.10
Godina
2012
Stranica
79
Mentor
Häusler, Maja ; Hrvatić, Neven
Ključne riječi
Rano učenje stranog jezika; predškolski programi; nastava stranog jezika; njemački kao strani jezik
(Early language learning; preschool education; foreign language teaching; German as a foreign language)
Sažetak
U teorijskom dijelu autorica objašnjava razlike u pojmu ranog učenja u njemačkom i hrvatskom jeziku, zatim prikazuje psihološke teorije o kognitivnom razvoju djeteta, te najnovija neurobiološka istraživanja o funkcioniranju mozga pri učenju. Zatim razmatra modele predškolskog učenja stranih jezika. U istraživačkom dijelu autorica prikazuje rezultate svojeg istraživanja o najčešćim modelima u našim vrtićima, o izloženosti djece stranom jeziku, te objašnjava neke didaktičke principe i metodičke postupke podesne za rano učenje stranog jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1300869-0879 - Njemački i hrvatski jezik u dodiru - didaktički i psiholingvistički aspekti (Hausler, Maja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Neven Hrvatić
(mentor)