Pregled bibliografske jedinice broj: 601449
Kineziološke aktivnosti u Dječjem istraživačkom centru
Kineziološke aktivnosti u Dječjem istraživačkom centru // Dječji istraživalački centar "Petrinjčica" : mjesto učenja, razvoja i radosti / Bučar, Matija ; Ličina, Berislav (ur.).
Petrinja: Udruga za izvaninstitucionalni odgoj i obrazovanje Petrinjčica, 2012. str. 163-169
CROSBI ID: 601449 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kineziološke aktivnosti u Dječjem istraživačkom centru
(Kinesiology activities in The Children's research center)
Autori
Badrić, Marko ; Prskalo, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Dječji istraživalački centar "Petrinjčica" : mjesto učenja, razvoja i radosti
Urednik/ci
Bučar, Matija ; Ličina, Berislav
Izdavač
Udruga za izvaninstitucionalni odgoj i obrazovanje Petrinjčica
Grad
Petrinja
Godina
2012
Raspon stranica
163-169
ISBN
978-953-57341-0-9
Ključne riječi
kineziološke aktivnosti, učenici, izvanastavne i izvanškolske aktivnosti, nastava
(kinesiology activities, students, extracurricular activities, teaching)
Sažetak
U današnjem vremenu postoje sve veći zahtjevi za korištenjem informatičke tehnologije, a takav način života smanjio je mišićnu aktivnost djece i mladih. Najnovija istraživanja pokazuju kako tjelesna aktivnost ima pozitivan utjecaj na stvaranje zdravog načina života. Za poboljšanje antropološkog statusa djece i mladih, potrebno je osim redovne nastave tjelesne i zdravstvene kulture, učenike motivirati da se uključe u izvannastavne i izvanškolske aktivnosti i tako da prakticiranjem tih aktivnosti pravilno iskoristite svoje slobodno vrijeme. Dječji istraživački centar (DIC) nalazi se u Prnjavoru Čuntičkom, mjestu udaljenom 10-tak kilometara od Petrinje. Na tom prostoru postoji pristupačan okoliš na kojem se mogu provodi razne kineziološke aktivnosti, a ponajprije se to odnosi na aktivnosti hodanja, planinarenja, raznih oblika orijentacijskog trčanja i prakticiranjem različitih društvenih igara. Kroz sudjelovanje u aktivnostima u Dječjem istraživačkom centru (DIC-u) učenici zasigurno mogu steći određena znanja, bilo motorička ili teorijska koja će im pomoći u daljnjem školovanju ali i u pripremi za život. Važno je kod djece stvoriti naviku za redovitim tjelesnim vježbanjem i to u prvom redu na redovitoj nastavi tjelesne i zdravstvene kulture, a zatim i u izvannastavnim i izvanškolskim oblicima rada. Djeci školske dobi treba omogućiti iskazivanje potrebe za kretanjem da bi tijekom školovanja stekli naviku svakodnevnog tjelesnog vježbanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Prskalo, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb