Pregled bibliografske jedinice broj: 601226
Opažanje i unapređivanje školske nastave
Opažanje i unapređivanje školske nastave. Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja, 2012 (prirucnik)
CROSBI ID: 601226 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Opažanje i unapređivanje školske nastave
(Observing and improving school teaching)
Autori
Bezinović, Petar ; Marušić, Iris ; Ristić Dedić, Zrinka
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna
Izdavač
Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO) ; Institut za društvena istraživanja
Grad
Zagreb
Godina
2012
Stranica
68
ISBN
978-953-6218-49-3
Ključne riječi
Kvaliteta školske nastave; opažanje nastave; razvoj nastavničkih kompetencija
(Quality of school teaching; observation of teaching; development of teaching competencies)
Sažetak
Kolegijalno opažanje nastave je suradničko- razvojni pristup u kojemu učitelji međusobno prate nastavu, potiču (samo)refleksiju o nastavnom procesu, analiziraju, raspravljaju i razmjenjuju dobra nastavna iskustva. Pristup se temelji na jednakosti i uzajamnosti, kolegijalnoj podršci i konstruktivnoj razmjeni mišljenja. U priručniku je opisan pristup, kao i mogućnosti njegova korištenja za profesionalni razvoj učitelja. Predloženi postupci i obrasci za opažanje i samoanalizu učitelja usmjereni su na bitne komponente kvalitetne nastave i olakšavaju korištenje pristupa za unapređivanje nastavničkih kompetencija. Osim za kolegijalno opažanje nastave i profesionalni razvoj učitelja, obrasci se mogu koristiti i za potrebe supervizije te kao vrijedan izvor informacija za opće samovrednovanje škola.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
100-1001677-0883 - Podizanje i ujednačavanje kvalitete obveznog obrazovanja u Republici Hrvatskoj (Pastuović, Nikola, MZO ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb