Pregled bibliografske jedinice broj: 601164
Ideološka konstrukcija žene u međuratnom razdoblju : reklamni oglasi Tvornice Georg Schich
Ideološka konstrukcija žene u međuratnom razdoblju : reklamni oglasi Tvornice Georg Schich // Osječki zbornik, 30 (2011), 227-238 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 601164 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ideološka konstrukcija žene u međuratnom razdoblju : reklamni oglasi Tvornice Georg Schich
(Ideological construction of women in the interwar period: advertisments of Georg Schicht factory)
Autori
Miklošević, Željka
Izvornik
Osječki zbornik (0473-4882) 30
(2011);
227-238
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
ideologija; reklamni oglas; komunikacija
(ideology; advertisments; communication)
Sažetak
U članku se analizira rodni diskurs reklamnih oglasa za tri proizvoda za pranje rublja Jugoslavenske tvornice sapuna Georg Schicht oglašavanih u hrvatskom tisku te dostupnih u osječkom javnom prostoru u razdoblju između dva svjetska rata. Reklamni oglasi za sapun Jelen, sapunske pahuljice Lux te prašak za rublje Radion promatraju se u članku kao globalno sredstvo medijskog oblikovanja uloge žene u društvu prilagođavanjem hrvatskim društvenim i ekonomskim prilikama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti