Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 601164

Ideološka konstrukcija žene u međuratnom razdoblju : reklamni oglasi Tvornice Georg Schich


Miklošević, Željka
Ideološka konstrukcija žene u međuratnom razdoblju : reklamni oglasi Tvornice Georg Schich // Osječki zbornik, 30 (2011), 227-238 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 601164 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ideološka konstrukcija žene u međuratnom razdoblju : reklamni oglasi Tvornice Georg Schich
(Ideological construction of women in the interwar period: advertisments of Georg Schicht factory)

Autori
Miklošević, Željka

Izvornik
Osječki zbornik (0473-4882) 30 (2011); 227-238

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
ideologija; reklamni oglas; komunikacija
(ideology; advertisments; communication)

Sažetak
U članku se analizira rodni diskurs reklamnih oglasa za tri proizvoda za pranje rublja Jugoslavenske tvornice sapuna Georg Schicht oglašavanih u hrvatskom tisku te dostupnih u osječkom javnom prostoru u razdoblju između dva svjetska rata. Reklamni oglasi za sapun Jelen, sapunske pahuljice Lux te prašak za rublje Radion promatraju se u članku kao globalno sredstvo medijskog oblikovanja uloge žene u društvu prilagođavanjem hrvatskim društvenim i ekonomskim prilikama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Željka Miklošević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Miklošević, Željka
Ideološka konstrukcija žene u međuratnom razdoblju : reklamni oglasi Tvornice Georg Schich // Osječki zbornik, 30 (2011), 227-238 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Miklošević, Ž. (2011) Ideološka konstrukcija žene u međuratnom razdoblju : reklamni oglasi Tvornice Georg Schich. Osječki zbornik, 30, 227-238.
@article{article, author = {Miklo\v{s}evi\'{c}, \v{Z}eljka}, year = {2011}, pages = {227-238}, keywords = {ideologija, reklamni oglas, komunikacija}, journal = {Osje\v{c}ki zbornik}, volume = {30}, issn = {0473-4882}, title = {Ideolo\v{s}ka konstrukcija \v{z}ene u me\djuratnom razdoblju : reklamni oglasi Tvornice Georg Schich}, keyword = {ideologija, reklamni oglas, komunikacija} }
@article{article, author = {Miklo\v{s}evi\'{c}, \v{Z}eljka}, year = {2011}, pages = {227-238}, keywords = {ideology, advertisments, communication}, journal = {Osje\v{c}ki zbornik}, volume = {30}, issn = {0473-4882}, title = {Ideological construction of women in the interwar period: advertisments of Georg Schicht factory}, keyword = {ideology, advertisments, communication} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font