Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 601067

Marketing funkcionalne hrane: novi pristup u promociji zdravlja potrošača


Matijević, Bojan; Mabić, Mirela; Matok, Andrea
Marketing funkcionalne hrane: novi pristup u promociji zdravlja potrošača // Proceedings of the 3rd International Conference "Vallis Aurea" Focus on: Regional Development
Požega : Beč: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2012. str. 589-597 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 601067 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing funkcionalne hrane: novi pristup u promociji zdravlja potrošača
(Marketing of Functional Food: New Approach to the Promotion of Consumers Health)

Autori
Matijević, Bojan ; Mabić, Mirela ; Matok, Andrea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Proceedings of the 3rd International Conference "Vallis Aurea" Focus on: Regional Development / - Požega : Beč : Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2012, 589-597

ISBN
978-953-7744-16-8

Skup
3rd International Conference "Vallis Aurea" Focus on: Regional Development

Mjesto i datum
Požega, Hrvatska, 05.10.2012

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
funkcionalna hrana; marketing; razvoj proizvoda; zdravstvene tvrdnje
(functional food; marketing; product development; health statements)

Sažetak
Suvremena znanost i tehnologija razvili su koncept funkcionalne hrane, hrane koja povoljno djeluje na jednu ili više funkcija u organizmu i tako utječe na poboljšanje općeg zdravstvenog stanja ili značajno utječe na smanjenje rizika od nastanka bolesti. Edukacijom potrošača o zdravijim izvorima hrane, njenim prednostima i mogućnostima osigurava se povećanje kvalitete života. Cilj ovog rada je prikazati inovacije i trendove u razvoju funkcionalne hrane te marketinšku koncepciju i utjecaj marketinga na promjenu prehrambenih navika i promociju zdravlja potrošača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Prehrambena tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Karlovcu

Profili:

Avatar Url Bojan Matijevic (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Matijević, Bojan; Mabić, Mirela; Matok, Andrea
Marketing funkcionalne hrane: novi pristup u promociji zdravlja potrošača // Proceedings of the 3rd International Conference "Vallis Aurea" Focus on: Regional Development
Požega : Beč: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2012. str. 589-597 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Matijević, B., Mabić, M. & Matok, A. (2012) Marketing funkcionalne hrane: novi pristup u promociji zdravlja potrošača. U: Proceedings of the 3rd International Conference "Vallis Aurea" Focus on: Regional Development.
@article{article, author = {Matijevi\'{c}, Bojan and Mabi\'{c}, Mirela and Matok, Andrea}, year = {2012}, pages = {589-597}, keywords = {funkcionalna hrana, marketing, razvoj proizvoda, zdravstvene tvrdnje}, isbn = {978-953-7744-16-8}, title = {Marketing funkcionalne hrane: novi pristup u promociji zdravlja potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {funkcionalna hrana, marketing, razvoj proizvoda, zdravstvene tvrdnje}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u Po\v{z}egi ; DAAAM International Vienna}, publisherplace = {Po\v{z}ega, Hrvatska} }
@article{article, author = {Matijevi\'{c}, Bojan and Mabi\'{c}, Mirela and Matok, Andrea}, year = {2012}, pages = {589-597}, keywords = {functional food, marketing, product development, health statements}, isbn = {978-953-7744-16-8}, title = {Marketing of Functional Food: New Approach to the Promotion of Consumers Health}, keyword = {functional food, marketing, product development, health statements}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u Po\v{z}egi ; DAAAM International Vienna}, publisherplace = {Po\v{z}ega, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font