Pregled bibliografske jedinice broj: 601067
Marketing funkcionalne hrane: novi pristup u promociji zdravlja potrošača
Marketing funkcionalne hrane: novi pristup u promociji zdravlja potrošača // Proceedings of the 3rd International Conference "Vallis Aurea" Focus on: Regional Development
Požega : Beč: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2012. str. 589-597 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 601067 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing funkcionalne hrane: novi pristup u promociji zdravlja potrošača
(Marketing of Functional Food: New Approach to the Promotion of Consumers Health)
Autori
Matijević, Bojan ; Mabić, Mirela ; Matok, Andrea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of the 3rd International Conference "Vallis Aurea" Focus on: Regional Development
/ - Požega : Beč : Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2012, 589-597
ISBN
978-953-7744-16-8
Skup
3rd International Conference "Vallis Aurea" Focus on: Regional Development
Mjesto i datum
Požega, Hrvatska, 05.10.2012
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
funkcionalna hrana; marketing; razvoj proizvoda; zdravstvene tvrdnje
(functional food; marketing; product development; health statements)
Sažetak
Suvremena znanost i tehnologija razvili su koncept funkcionalne hrane, hrane koja povoljno djeluje na jednu ili više funkcija u organizmu i tako utječe na poboljšanje općeg zdravstvenog stanja ili značajno utječe na smanjenje rizika od nastanka bolesti. Edukacijom potrošača o zdravijim izvorima hrane, njenim prednostima i mogućnostima osigurava se povećanje kvalitete života. Cilj ovog rada je prikazati inovacije i trendove u razvoju funkcionalne hrane te marketinšku koncepciju i utjecaj marketinga na promjenu prehrambenih navika i promociju zdravlja potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Prehrambena tehnologija