Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 600876

Učenici kao aktivni sudionici individualnih razgovora ("informacija") između njihovih roditelja i učitelja


Širanović, Ana
Učenici kao aktivni sudionici individualnih razgovora ("informacija") između njihovih roditelja i učitelja // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 23 (2012), 99-100; 33-34 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)


CROSBI ID: 600876 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učenici kao aktivni sudionici individualnih razgovora ("informacija") između njihovih roditelja i učitelja
(Students as active participants of individual- informational parent-teacher meetings)

Autori
Širanović, Ana

Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 23 (2012), 99-100; 33-34

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni

Ključne riječi
učenici ; sudjelovanje ; sastanci roditelja i učitelja
(students ; participation ; parent-teacher meetings)

Sažetak
Sudjelovanje učenika u različitim oblicima suradnje obitelji i škole sporadična je i relativno rijetka praksa, no pregledom akcijskih istraživanja u svijetu i stručne literature iz tog područja može se uočiti trend uključivanja učenika u individualne razgovore (sastanke) svojih roditelja i učitelja (tzv. informacije), i to najčešće kao voditelja tih razgovora. U radu se opisuju osobitosti takvih sastanaka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ana Širanović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Širanović, Ana
Učenici kao aktivni sudionici individualnih razgovora ("informacija") između njihovih roditelja i učitelja // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 23 (2012), 99-100; 33-34 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
Širanović, A. (2012) Učenici kao aktivni sudionici individualnih razgovora ("informacija") između njihovih roditelja i učitelja. Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 23 (99-100), 33-34.
@article{article, author = {\v{S}iranovi\'{c}, Ana}, year = {2012}, pages = {33-34}, keywords = {u\v{c}enici, sudjelovanje, sastanci roditelja i u\v{c}itelja}, journal = {Zrno : \v{c}asopis za obitelj, vrti\'{c} i \v{s}kolu}, volume = {23}, number = {99-100}, issn = {0353-636X}, title = {U\v{c}enici kao aktivni sudionici individualnih razgovora ("informacija") izme\dju njihovih roditelja i u\v{c}itelja}, keyword = {u\v{c}enici, sudjelovanje, sastanci roditelja i u\v{c}itelja} }
@article{article, author = {\v{S}iranovi\'{c}, Ana}, year = {2012}, pages = {33-34}, keywords = {students, participation, parent-teacher meetings}, journal = {Zrno : \v{c}asopis za obitelj, vrti\'{c} i \v{s}kolu}, volume = {23}, number = {99-100}, issn = {0353-636X}, title = {Students as active participants of individual- informational parent-teacher meetings}, keyword = {students, participation, parent-teacher meetings} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font