Pregled bibliografske jedinice broj: 600876
Učenici kao aktivni sudionici individualnih razgovora ("informacija") između njihovih roditelja i učitelja
Učenici kao aktivni sudionici individualnih razgovora ("informacija") između njihovih roditelja i učitelja // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 23 (2012), 99-100; 33-34 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
CROSBI ID: 600876 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenici kao aktivni sudionici individualnih razgovora ("informacija") između njihovih roditelja i učitelja
(Students as active participants of individual- informational parent-teacher meetings)
Autori
Širanović, Ana
Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 23
(2012), 99-100;
33-34
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni
Ključne riječi
učenici ; sudjelovanje ; sastanci roditelja i učitelja
(students ; participation ; parent-teacher meetings)
Sažetak
Sudjelovanje učenika u različitim oblicima suradnje obitelji i škole sporadična je i relativno rijetka praksa, no pregledom akcijskih istraživanja u svijetu i stručne literature iz tog područja može se uočiti trend uključivanja učenika u individualne razgovore (sastanke) svojih roditelja i učitelja (tzv. informacije), i to najčešće kao voditelja tih razgovora. U radu se opisuju osobitosti takvih sastanaka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Ana Širanović
(autor)