Pregled bibliografske jedinice broj: 600459
Neka morfološka obilježja kao spolni dimorfizam učenika 2. I 3. razreda osnovnih škola u Mostaru i Zagrebu
Neka morfološka obilježja kao spolni dimorfizam učenika 2. I 3. razreda osnovnih škola u Mostaru i Zagrebu, 2012., diplomski rad, diplomski, Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti, Mostar
CROSBI ID: 600459 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neka morfološka obilježja kao spolni dimorfizam učenika 2. I 3. razreda osnovnih škola u Mostaru i Zagrebu
(Some morphologicalfeatures as gender dimorphysm between pupils of the 2. and 3. grade of primary schools from Mostar and Zagreb)
Autori
Vukoja, Alberto
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti
Mjesto
Mostar
Datum
18.10
Godina
2012
Stranica
41
Mentor
Ivan Prskalo
Ključne riječi
morfološka obilježja; učenici i učenice; spolni dimorfizam; t- test
(morphological features; male and female pupils; gender dimorphysm; t-test)
Sažetak
U ovom radu istraživane su razlike u morfološkim obilježjima učenika i učenica drugih i trećih razreda osnovnih škola iz Mostara i učenika i učenica drugih i trećih razreda osnovnih škola iz Zagreba. Na uzorku (125) učenika, (32) učenika i (37) učenica iz Mostara , (33) učenika i (23) učenice iz Zagreba . Primjenjeno je 9 antropometrijskih testova. Nezavisnim t- testom i diskriminacijskom analizom je utvrđeno postojenje statističkih značajnih razlika imeđu učenika i učenica iz Mostara i učenika i učenica iz Zagreba. Učenici i učenice se razlikuju u mjerama transverzalne dimenzionalnosti - dijametar lakta (TDL), dok u varijablama longitudinalne dimenzionalnosti, voluminoznosti i mase tijela te potkožnog masnog tkiva nema statistički značajnih razlika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Prskalo, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Profili:
Ivan Prskalo
(mentor)