Pregled bibliografske jedinice broj: 600385
Marketing događanja – marketinško upravljanje kulturno-turističkim događanjima na opatijskoj rivijeri
Marketing događanja – marketinško upravljanje kulturno-turističkim događanjima na opatijskoj rivijeri, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 600385 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing događanja – marketinško upravljanje kulturno-turističkim događanjima na opatijskoj rivijeri
(Event marketing - marketing management of cultural tourism events in Opatija Riviera)
Autori
Vertel Palmić, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
09.10
Godina
2012
Stranica
152
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
Marketing; Marketinško upravljanje; Kulturno-turističko događanje
(Marketing; Marketing management; Cultural turism events)
Sažetak
Marketinško upravljanje kulturno-turističkim događanjima na opatijskoj rivijeri iziskuje oblikovanje posebne strategije koja će predstaviti turistima (stranim i domaćim) taj dio Kvarnera na najprivlačniji način. Opatijska rivijera vrvi od kulturno-turističkih događaja za vrijeme ljetnih mjeseci, i problem nedovoljne posjećenosti trebalo bi sanirati poboljšanjem marketinških aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Završni rad na poslijediplomskom specijalističkome studiju Marketing menadžment
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)