Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 600385

Marketing događanja – marketinško upravljanje kulturno-turističkim događanjima na opatijskoj rivijeri


Vertel Palmić, Sandra
Marketing događanja – marketinško upravljanje kulturno-turističkim događanjima na opatijskoj rivijeri, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka


CROSBI ID: 600385 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing događanja – marketinško upravljanje kulturno-turističkim događanjima na opatijskoj rivijeri
(Event marketing - marketing management of cultural tourism events in Opatija Riviera)

Autori
Vertel Palmić, Sandra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
09.10

Godina
2012

Stranica
152

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
Marketing; Marketinško upravljanje; Kulturno-turističko događanje
(Marketing; Marketing management; Cultural turism events)

Sažetak
Marketinško upravljanje kulturno-turističkim događanjima na opatijskoj rivijeri iziskuje oblikovanje posebne strategije koja će predstaviti turistima (stranim i domaćim) taj dio Kvarnera na najprivlačniji način. Opatijska rivijera vrvi od kulturno-turističkih događaja za vrijeme ljetnih mjeseci, i problem nedovoljne posjećenosti trebalo bi sanirati poboljšanjem marketinških aktivnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Završni rad na poslijediplomskom specijalističkome studiju Marketing menadžment



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vertel Palmić, Sandra
Marketing događanja – marketinško upravljanje kulturno-turističkim događanjima na opatijskoj rivijeri, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
Vertel Palmić, S. (2012) 'Marketing događanja – marketinško upravljanje kulturno-turističkim događanjima na opatijskoj rivijeri', magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vertel Palmi\'{c}, Sandra}, year = {2012}, pages = {152}, keywords = {Marketing, Marketin\v{s}ko upravljanje, Kulturno-turisti\v{c}ko doga\djanje}, title = {Marketing doga\djanja – marketin\v{s}ko upravljanje kulturno-turisti\v{c}kim doga\djanjima na opatijskoj rivijeri}, keyword = {Marketing, Marketin\v{s}ko upravljanje, Kulturno-turisti\v{c}ko doga\djanje}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vertel Palmi\'{c}, Sandra}, year = {2012}, pages = {152}, keywords = {Marketing, Marketing management, Cultural turism events}, title = {Event marketing - marketing management of cultural tourism events in Opatija Riviera}, keyword = {Marketing, Marketing management, Cultural turism events}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font