Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 599938

Roditelji i djeca u virtualnom svijetu


Zornada, Darija
Roditelji i djeca u virtualnom svijetu, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Rijeci, Rijeka


CROSBI ID: 599938 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Roditelji i djeca u virtualnom svijetu
(Parents and their children in the virtual world)

Autori
Zornada, Darija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
14.09

Godina
2012

Stranica
51

Mentor
Prof.dr.sc. Jasminka Zloković

Ključne riječi
računalo; Facebook; videoigre; cyberbullying; Internet; virtualni život; roditelji; djeca; odgoj
(computer; Facebook; videogames; cyberbullying; internet; virtual world; parents; children; education)

Sažetak
Ovaj završni rad analizira korištenje računala, interneta i videoigra. Za potrebe te analize provedeno je istraživanje na uzorku od sto ispitanika. U tih sto ispitanika bilo je pedeset učenika šestih i sedmih razreda te pedeset roditelja. Ispitanicima je dana anketa u kojoj su trebali odgovoriti na pitanja o tome koliko koriste računalo, Internet, igraju li videoigre, znaju li što je cyberbullying, da izraze svoje mišljenje o društvenoj mreži Facebook i slično. Sama struktura završnog rada je sljedeća. U uvodu su dani neki opći podaci o današnjem korištenju interneta i statistički podaci o tome koliko se zapravo koristi računalo. Zatim se daju objašnjenja osnovnih pojmova istraživanja (računalo, Internet, Facebook, videoigre te cyberbullying). U poglavlju internetska era raspravlja se kako je danas Internet postao nužnost, te kako danas sve više ljudi zapravo živi virtualni život te da se obitelj moram suočavati s novim problemima, poput ovisnosti o računalima. Također na internetu se može i naići na razne opasnosti poput dječje pornografije, cyber-kriminala i cyberbullyinga. Nadalje, raspravlja se i o prednostima i nedostacima interneta i videoigra. U prikazu metodologije empirijskog istraživanja dani su ciljevi i zadaci istraživanja za dvije skupine ispitanika (roditelje i učenike), varijable, hipoteze, metoda i postupak u kojem se sve detaljno opisuje. Na kraju su dani rezultati istraživanja posebno za dio ispitanika koje čine učenici i za dio ispitanika koje čine roditelji. Također napravljena je usporedba dviju skupina rezultata na ključnim pitanjima ovog istraživanja. U prilozima se nalaze anketni upitnici.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
This final paper analyzes the use of computers, the Internet and video games. For the purposes of this analysis, a survey was conducted on a sample of a hundred examinees. In these survey were fifty students in the sixth and seventh grades and fifty parents. They were shown a questionnaire in which they were asked to respond to questions about how much they use the computer, the Internet, videogames, do they know what cyberbullying is, to express their opinion on the social network Facebook and so on. The very structure of the final paper is as follows. In the introduction, were given some general information about today's internet usage and statistical information on how to actually use the computer. Then, explanations of basic concepts of research (computer, Internet, Facebook, videogames and cyberbullying). In the chapter Internet era discusses how the Internet has become a necessity today. But Internet sometimes becomes a dangerous place - child pornography, cyber-crime and cyberbullying. Furthermore, discusses about the advantages and disadvantages of the Internet and video games. In the empirical research methodology are given objectives and tasks of the study for the two groups of examinees (parents and students), variables, hypotheses, methods and procedures. In the end were given the results of research. It is also made a comparison of two groups of results on the key issues of this study. The appendices contain questionnaires.



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-0000000-1429 - Pedagoški aspekti odnosa u obitelji (Zloković, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka


Citiraj ovu publikaciju:

Zornada, Darija
Roditelji i djeca u virtualnom svijetu, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Rijeci, Rijeka
Zornada, D. (2012) 'Roditelji i djeca u virtualnom svijetu', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Rijeci, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Zornada, Darija}, year = {2012}, pages = {51}, keywords = {ra\v{c}unalo, Facebook, videoigre, cyberbullying, Internet, virtualni \v{z}ivot, roditelji, djeca, odgoj}, title = {Roditelji i djeca u virtualnom svijetu}, keyword = {ra\v{c}unalo, Facebook, videoigre, cyberbullying, Internet, virtualni \v{z}ivot, roditelji, djeca, odgoj}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Zornada, Darija}, year = {2012}, pages = {51}, keywords = {computer, Facebook, videogames, cyberbullying, internet, virtual world, parents, children, education}, title = {Parents and their children in the virtual world}, keyword = {computer, Facebook, videogames, cyberbullying, internet, virtual world, parents, children, education}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font