Pregled bibliografske jedinice broj: 599938
Roditelji i djeca u virtualnom svijetu
Roditelji i djeca u virtualnom svijetu, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 599938 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Roditelji i djeca u virtualnom svijetu
(Parents and their children in the virtual world)
Autori
Zornada, Darija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
14.09
Godina
2012
Stranica
51
Mentor
Prof.dr.sc. Jasminka Zloković
Ključne riječi
računalo; Facebook; videoigre; cyberbullying; Internet; virtualni život; roditelji; djeca; odgoj
(computer; Facebook; videogames; cyberbullying; internet; virtual world; parents; children; education)
Sažetak
Ovaj završni rad analizira korištenje računala, interneta i videoigra. Za potrebe te analize provedeno je istraživanje na uzorku od sto ispitanika. U tih sto ispitanika bilo je pedeset učenika šestih i sedmih razreda te pedeset roditelja. Ispitanicima je dana anketa u kojoj su trebali odgovoriti na pitanja o tome koliko koriste računalo, Internet, igraju li videoigre, znaju li što je cyberbullying, da izraze svoje mišljenje o društvenoj mreži Facebook i slično. Sama struktura završnog rada je sljedeća. U uvodu su dani neki opći podaci o današnjem korištenju interneta i statistički podaci o tome koliko se zapravo koristi računalo. Zatim se daju objašnjenja osnovnih pojmova istraživanja (računalo, Internet, Facebook, videoigre te cyberbullying). U poglavlju internetska era raspravlja se kako je danas Internet postao nužnost, te kako danas sve više ljudi zapravo živi virtualni život te da se obitelj moram suočavati s novim problemima, poput ovisnosti o računalima. Također na internetu se može i naići na razne opasnosti poput dječje pornografije, cyber-kriminala i cyberbullyinga. Nadalje, raspravlja se i o prednostima i nedostacima interneta i videoigra. U prikazu metodologije empirijskog istraživanja dani su ciljevi i zadaci istraživanja za dvije skupine ispitanika (roditelje i učenike), varijable, hipoteze, metoda i postupak u kojem se sve detaljno opisuje. Na kraju su dani rezultati istraživanja posebno za dio ispitanika koje čine učenici i za dio ispitanika koje čine roditelji. Također napravljena je usporedba dviju skupina rezultata na ključnim pitanjima ovog istraživanja. U prilozima se nalaze anketni upitnici.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
This final paper analyzes the use of computers, the Internet and video games. For the purposes of this analysis, a survey was conducted on a sample of a hundred examinees. In these survey were fifty students in the sixth and seventh grades and fifty parents. They were shown a questionnaire in which they were asked to respond to questions about how much they use the computer, the Internet, videogames, do they know what cyberbullying is, to express their opinion on the social network Facebook and so on. The very structure of the final paper is as follows. In the introduction, were given some general information about today's internet usage and statistical information on how to actually use the computer. Then, explanations of basic concepts of research (computer, Internet, Facebook, videogames and cyberbullying). In the chapter Internet era discusses how the Internet has become a necessity today. But Internet sometimes becomes a dangerous place - child pornography, cyber-crime and cyberbullying. Furthermore, discusses about the advantages and disadvantages of the Internet and video games. In the empirical research methodology are given objectives and tasks of the study for the two groups of examinees (parents and students), variables, hypotheses, methods and procedures. In the end were given the results of research. It is also made a comparison of two groups of results on the key issues of this study. The appendices contain questionnaires.
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-0000000-1429 - Pedagoški aspekti odnosa u obitelji (Zloković, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka