Pregled bibliografske jedinice broj: 59989
Osvrt na programe izobrazbe socijalnih pedagoga u nekim europskim zemljama.
Osvrt na programe izobrazbe socijalnih pedagoga u nekim europskim zemljama. // Kriminologija & socijalna integracija, 7 (1999), 2; 189-195 (podatak o recenziji nije dostupan, kongresno priopcenje, znanstveni)
CROSBI ID: 59989 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osvrt na programe izobrazbe socijalnih pedagoga u nekim europskim zemljama.
(Program of social educators training in some European countries)
Autori
Poldrugač, Zdravka
Izvornik
Kriminologija & socijalna integracija (1330-2604) 7
(1999), 2;
189-195
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, kongresno priopcenje, znanstveni
Ključne riječi
programi; obrazovanje; socijalna pedagogija
(programs; education; social education)
Sažetak
Iz programa obrazovanja socijalnih pedagoga u Hrvatskoj razvidni su svi sastavni elementi koje Hudson prepoznaje kao najbitnije određujući ih kao teorijska znanja, vještine, odnosno metodičke spretnosti i znanja, i vrijednosti, odnosno rad na sebi, samoupoznavanje i samorefleksija. Međutim, razvidno je također, kako je teorijskim znanjima namijenjen velik, mogli bismo kazati pretežiti, dio studijskog programa, dok je upoznavanje vještina, a napose spoznavanje vlastite osobnosti znatno manje zastupljeno. Tu činjenicu treba respektirati pri razmatranju adekvatnosti postojećeg programa studija i preporuka za njegovo poboljšanje, tim više što je i istraživanje profesionalne kompetentnosti socijalnih pedagoga rezultiralo preporukom kako bi prostoru upoznavanja i razvoja vlastite osobnosti i talenata tijekom savladavanja studijskog programa trebalo dati podjednako prostora kao i teorijskim znanjima i profesionalnim vještinama. Proces ujedinjenja Europe u jedinstvenu zajednicu započeo je na mnogim područjima djelovanja, pa su tako prvi koraci učinjeni i na području socijalnog i edukacijskog sektora. Kako se u skorijoj budućnosti očekuje utvrđivanje generalnog sustava priznavanja profesionalnih kvalifikacija radi uklanjanja barijera profesionalnome radu i osiguranja slobodnog kretanja profesionalaca unutar Europske zajednice, težit će se ka približnom ujednačavanju programa izobrazbe pojedinih profesija. Stoga i mi u Hrvatskoj nastojimo biti na tragu orijentacija prije svega europskih sveučilišta, ali unoseći u nastavne programe i specifičnosti naše kulture, podneblja, i društveno-ekonomskog trenutka.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Projekti:
013005
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Zdravka Poldrugač
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- BIOSIS