Pregled bibliografske jedinice broj: 599505
Nova marketinška načela kao alati konkurentnosti
Nova marketinška načela kao alati konkurentnosti // 3rd International Conference "VALLIS AUREA" Focus on: Regional Development / Katalinić, Branko (ur.).
Požega : Beč: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2012. str. 0361-0369 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 599505 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nova marketinška načela kao alati konkurentnosti
(New Marketing Principles as Competitiveness Tools)
Autori
Horvat, Đuro ; Kovačić, Marinko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
3rd International Conference "VALLIS AUREA" Focus on: Regional Development
/ Katalinić, Branko - Požega : Beč : Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2012, 0361-0369
ISBN
978-953-7744
Skup
3rd International Conference "VALLIS AUREA" Focus on: Regional Development
Mjesto i datum
Požega, Hrvatska, 05.10.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
brand ; image ; emocije ; društvene mreže ; web ekonomija
(brand ; image ; emotions ; social networks ; web economy)
Sažetak
U hiper dinamičnoj, globalnoj i umreženoj ekonomiji načela poslovanja kontinuirano se transformiraju. Pojavila su se nova marketinška načela koja funkconiraju u konteksu društvenih mreža, web ekonomije te nove potrošačke generacije. Artikulacija branda poprima nove metode među kojima je digitalno okruženje jedna od sastavnica. Wikibrand te iskustveni marketing novi su poslovni fenomeni koji se artikuliraju uz pomoć novih marketinških načela a možemo govoriti i o postupnom uspostavljanju nove marketinške paradigme.
Izvorni jezik
Hrvatski