Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 599505

Nova marketinška načela kao alati konkurentnosti


Horvat, Đuro; Kovačić, Marinko
Nova marketinška načela kao alati konkurentnosti // 3rd International Conference "VALLIS AUREA" Focus on: Regional Development / Katalinić, Branko (ur.).
Požega : Beč: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2012. str. 0361-0369 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 599505 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nova marketinška načela kao alati konkurentnosti
(New Marketing Principles as Competitiveness Tools)

Autori
Horvat, Đuro ; Kovačić, Marinko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
3rd International Conference "VALLIS AUREA" Focus on: Regional Development / Katalinić, Branko - Požega : Beč : Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2012, 0361-0369

ISBN
978-953-7744

Skup
3rd International Conference "VALLIS AUREA" Focus on: Regional Development

Mjesto i datum
Požega, Hrvatska, 05.10.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
brand ; image ; emocije ; društvene mreže ; web ekonomija
(brand ; image ; emotions ; social networks ; web economy)

Sažetak
U hiper dinamičnoj, globalnoj i umreženoj ekonomiji načela poslovanja kontinuirano se transformiraju. Pojavila su se nova marketinška načela koja funkconiraju u konteksu društvenih mreža, web ekonomije te nove potrošačke generacije. Artikulacija branda poprima nove metode među kojima je digitalno okruženje jedna od sastavnica. Wikibrand te iskustveni marketing novi su poslovni fenomeni koji se artikuliraju uz pomoć novih marketinških načela a možemo govoriti i o postupnom uspostavljanju nove marketinške paradigme.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
EFFECTUS veleučilište

Profili:

Avatar Url Đuro Horvat (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Horvat, Đuro; Kovačić, Marinko
Nova marketinška načela kao alati konkurentnosti // 3rd International Conference "VALLIS AUREA" Focus on: Regional Development / Katalinić, Branko (ur.).
Požega : Beč: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2012. str. 0361-0369 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Horvat, Đ. & Kovačić, M. (2012) Nova marketinška načela kao alati konkurentnosti. U: Katalinić, B. (ur.)3rd International Conference "VALLIS AUREA" Focus on: Regional Development.
@article{article, author = {Horvat, \DJuro and Kova\v{c}i\'{c}, Marinko}, editor = {Katalini\'{c}, B.}, year = {2012}, pages = {0361-0369}, keywords = {brand, image, emocije, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, web ekonomija}, isbn = {978-953-7744}, title = {Nova marketin\v{s}ka na\v{c}ela kao alati konkurentnosti}, keyword = {brand, image, emocije, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, web ekonomija}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u Po\v{z}egi ; DAAAM International Vienna}, publisherplace = {Po\v{z}ega, Hrvatska} }
@article{article, author = {Horvat, \DJuro and Kova\v{c}i\'{c}, Marinko}, editor = {Katalini\'{c}, B.}, year = {2012}, pages = {0361-0369}, keywords = {brand, image, emotions, social networks, web economy}, isbn = {978-953-7744}, title = {New Marketing Principles as Competitiveness Tools}, keyword = {brand, image, emotions, social networks, web economy}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u Po\v{z}egi ; DAAAM International Vienna}, publisherplace = {Po\v{z}ega, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font